با سلام و احترام به اطلاع می‌رساند به دلیل انبارگردانی کلیه سفارشاتی که از تاریخ 03 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت ثبت می‌شوند به ترتیب اولویت سفارشات به تاریخ 15 اردیبهشت موکول خواهد شد.

ساعت سیتیزن

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3397 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3397 VIP

3,360,000 تومان4,200,000

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3390 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3390

1,603,800 تومان

ساعت مچی ست الگانس مدل 6590 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست الگانس مدل 6590

1,609,200 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3376 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3376 VIP

3,186,000 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3374 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3374 VIP

3,186,000 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3375 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3375 VIP

3,186,000 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3400 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3400 VIP

3,830,000 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3401 VIP جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3401 VIP

3,830,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3383 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3383

918,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3396 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3396

1,603,800 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3386 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3386

918,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3391 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3391

1,603,800 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3395 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3395

1,603,800 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3392 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3392

1,603,800 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3385 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3385

918,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3394 جزئیات بیشتر
تامین کالا

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل 3394

1,603,800 تومان

ساعت مچی ست سیتیزن، ساعت کلاسیک Vip تمام استیل درجه یک با موتور ژاپنی مدل 3399 VIP

3,360,000 تومان4,200,000

ساعت مچی مردانه سیتیزن، ساعت مردانه کرنوگراف دار تمام استیل درجه یک موتور میوتا ساخت ژاپن رنگ سیلور مدل 3403

3,136,000 تومان3,920,000

ساعت مچی مردانه سیتیزن، ساعت مردانه کرنوگراف دار تمام استیل درجه یک موتور میوتا ساخت ژاپن رنگ سیلور صفحه سفید مدل 3402

3,136,000 تومان3,920,000

ساعت مچی ست سیتیزن مدل 3373 VIP

0 تومان

تاریخچه برند سیتیزن

شرکت هولدینگ ساخت ساعت سیتیزن، کپانی مرکزی یک گروه ژاپنیست که در توکیو واقع است. این کمپانی در ابتدا تحت عنوان موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا در سال 1918 پایه گذاری شد. این کمپانی به خاطر تولید ابزار الات دقیق و ساعت های خود معروف است. بیش از 80 سال است که سیتیزن به عنوان یکی از برندهای قابل اعتماد و اطمینان در تولید محصولات مختلفی از جمله ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی است که به لحاظ کیفیت همواره مورد تحسین همگان قرار گرفته است. ساعت سیتیزن مدل VIP یک از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین مدل های ساعت (های کپی یا A++) به شمار می روند.

باریک ترین ساعت مچی با موتور2.75 میلی متر در سال 1962 ساخته شد.

ساعت سیتیزن مدلVIP | فروشگاه اینترنتی میعاد تایم 

    • ساعت سیتیزن مدل VIP چه تفاوتی با ساعت های سیتیزن اصل دارد؟

      ساعت سیتیزن مدل VIP علاوه برداشتن ویژگی های ظاهری از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردار هستند از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

       

      • سه موتور فعال دارای کرنومتر
      • موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیت عالی
      • دارای نشانگر تاریخ و ساعات شبانه روز
      • تمام استیل ضد زنگ و ضد حساسیت
      • شیشه کریستالی مقاوم در برابر خش
      • مقاوم در برابر آب (در حد پاشش آب)
      • قیمت مقرون به صرفه
      • ضمانت یکساله موتور، رنگ قاب و باطری

    1918 تا 2008 با برند سیتیزن

    موسسه تحقیقاتی دیده بان شوکوشا در سال 1918 تاسیس شد و شروع داستان را نشان داد. در سال 1924، سیتیزن اولین ساعت جیبی را تکمیل کرد. شرکت ساعت سازی سیتیزن در سال 1930 تاسیس شد و اولین ساعت مچی توسط آن در سال 1931 به پایان رسید. تولید انبوه ساعت توسط سیتیزن به زودی آن را به یک تولید کننده ساعت مهم تبدیل کرد. عصر جدیدی برای ساعت های Citizen با آمدن ایچی یامادا به عنوان رئیس جدید شرکت آغاز شد. شرکت بازرگانی سیتیزن در این زمان تأسیس شد. که آگاهی از این برند و محبوبیتش را در سراسر جهان گسترش داد.

    چند سال بعد، قرارداد واردات و صادرات با شرکت آمریکایی Bulova امضا شد. "X-8"، یک ساعت الکترونیکی ژاپنی پیشگام، در سال 1966 رونمایی شد. "CRYSTRON SOLAR CELL" اولین ساعت کوارتز آنالوگ در جهان بود که با شارژ نوری در سال 1976 معرفی شد. Citizen در سال های بعد به ساخت ساعت های پیشرفته ادامه داد. سیتیزن تقریباً سالانه ساعت‌هایی با ویژگی‌های جدید تولید می‌کند که اولین‌ها در جهان هستند. ساعت‌های Eco Drive که انرژی خود را از نور دریافت می‌کنند، از مهم‌ترین فناوری‌های مورد استفاده در ساعت‌های مچی سیتیزن هستند. ساعت ساز Bulova در سال 2008 توسط سیتیزن خریداری شد. علاوه بر این، Frederique Constant در سال های اخیر به یک برند تابعه Citizen تبدیل شده است. این برند در طول این سال ها به توسعه طرح های جدید ساعت های مچی ادامه داده است. اکنون بیشتر در مورد ویژگی ها و فناوری ساعت های سیتیزن صحبت خواهیم کرد.


    اولین تولید کننده ساعت کوارتز با نام Citizen.

    ساعت های مکانیکی در دهه 1960 با ساعت های کوارتز جایگزین شدند که با استفاده از کریستال کوارتز و یک نوسانگر الکترونیکی زمان را حفظ می کردند. این ساعت ها در آن زمان توسط سیکو و سایر شرکت های ساعت تولید می شد. یکی از پیشگامان صنعت در ساخت ساعت های کوارتز در این زمان، برند Citizen بود. 


    تنوع بسیار بالا ساعت سیتیزن

    شما می توانید ساعت های سیتیزن را با هر سبک سلیقه ای خریداری کنید زیرا ساعت های سیتیزن از نظر ظاهری و کارایی بسیار متنوع هستند. چه ساعت های کلاسیک، چه اسپرت یا مدرن را در طول روز ترجیح می دهید و یا علاقه مند به استفاده از تجهیزات و فناوری های جدید هستید، می توانید ساعت های سیتیزن را با هر سبک سلیقه ای تهیه نمایید و استایل خود را با یک ساعت مچی زیبا تکمیل کنید. به عنوان مثال، اگر از سفر و ورزش لذت می برید، ساعت های Ecodrive Citizen کاملا شما را راضی خواهند کرد. اگر از ساعت‌های کلاسیک هم لذت می‌برید، می‌توانید مدل ساعت Citizen را انتخاب کنید که به بهترین وجه زیبایی شما را برجسته می‌کند. دانستن اطلاعات کامل در مورد این برند و توضیحات باعث می‌شود در حین تصمیم گیری بهترین انتخاب را کنید و مناسب با سلیقه ساعت مچی مورد نظر را انتخاب کنید.

    ویژگی های کلی ساعت از Citizen

    ویژگی های کلی ساعت Citizen

    در واقع همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ساعت های برند سیتیزن به دلیل طول عمرشان روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. برند سیتیزن در طول فعالیت خود محصولات متعددی را معرفی کرده است که هر کدام ویژگی متمایزی دارند. سیتیزن در مراحل بعدی و محصولات بعدی اقدام به طراحی های جدید و فوق‌العاده تری کرده است. محصولات سیتیزن دارای بالاترین کالیبر و ماندگاری هستند. استفاده از موتور Miyota قابل مقایسه با موتور سوئیسی. اکثر ساعت های سیتیزن بهینه سازی مصرف انرژی را در نظر می گیرند. تنوع بسیار زیاد و همچنین طرح های منحصر به فرد و دوست داشتنی وجود دارد. این ساعت ها به دلیل رنج قیمتی که دارند برای اکثر مردم مقرون به صرفه هستند.

     

    راحتی و سبکی ساعت های سیتیزن

    شما نمی توانید به سادگی یک ساعت بخرید زیرا بادوام است. ساعتی را تصور کنید که قابل اعتماد، مقرون به صرفه و طول عمر بالایی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که استفاده از آن بر روی مچ دست شما ناراحت کننده است، زیرا پوست شما را تحریک می‌کند یا برای حمل آن بسیار سنگین است. بنابراین هنگام انتخاب یک ساعت خوب باید راحتی را در کنار سایر عوامل در نظر گرفت، اما بد نیست بدانید که بسیاری از مدل های ساعت سیتیزن ساخته شده از تیتانیوم هستند. ماده ای که پنج برابر سبک تر از فولاد ضد زنگ است. سیتیزن برای افزایش مقاومت در برابر خراش فوق تیتانیوم مورد استفاده در ساخت ساعت های خود، از فناوری سخت شدن استفاده می کند. بنابراین نگران پوشیدن ساعت در حین کار نباشید. هیچ چیز به ساعت آسیب نمی رساند محفظه تیتانیومی آن را ضد حساسیت می کند و استفاده منظم یا قرار دادن بدن آن روی مچ دست آسیبی به پوست آنجا نمی رساند. وزن سبک ساعت های سیتیزن از ایجاد مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، خارش و غیره جلوگیری می کند و در هر زمان و هر مکان با راحتی قابل استفاده است.


    رضایت مشتری از انتخاب ساعت های Citizen.

    گفتن اینکه ساعت سیتیزن برای هر سلیقه، کلاس، شغل و رده سنی مناسب است، اغراق آمیز نیست. ترکیب زیبایی شناسی و عملکرد در یک شرکت ساعت غیرمعمول است، اما Citizen این کار را انجام می دهد. این برند برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که جلوه ثابتی دارند و استفاده از آنها به عنوان یکی از اکسسوری های کلاسیک محسوب می شود، محصولات خود را مطابق با سبک شیک پذیرفته شده در سرتاسر جهان عرضه می کند، بنابراین ساعت سیتیزن کاملا مطابق با مد و فشن است. سیتیزن هم برای قشری از جامعه که به ساعت های مدرن علاقه مند هستند، محصولات بی‌نظیری را در دسترس قرار داده است، هم برای اشخاصی که به دنبال ساعت های ساده و رسمی هستند.

    Citizen یک برند بسیار معروف است که همه چیز را از ساعت های غواصی پیچیده گرفته تا ساعت های معمولی برای استفاده روزمره می سازد. برخی از خانم ها به دلیل علاقه ای که به جواهرات دارند ترجیح می دهند ساعت بپوشند و مچ دست خود را با دستبند یا النگو بپوشانند. جالب است بدانید که Citizen این بخش از بازار را نادیده نگرفته و ساعت هایی با دستبندهایی ساخته است که وقتی در دست می گیرند مانند جواهرات می درخشند. میعاد تایم هم برای شما مجموعه ای از بهترین و شکیل ترین ساعت های این برند را برای اکثریت جامعه موجود کرده است.


    ساعت های سیتیزن قیمت مناسبی دارند.

    قیمت مقرون به صرفه ساعت سیتیزن یکی از جذاب ترین ویژگی های آن است، با وجود اینکه دارای ویژگی ها و عملکردهای زیادی است. شما می توانید سبک مورد نظر خود را بر اساس بودجه و ترجیحات خود انتخاب کنید زیرا این برند ساعت ها را با قیمت های مختلف در مجموعه های خود ارائه می دهد. شما در واقع می توانید ساعتی را از برند معروفی مانند سیتیزن خریداری کنید و از تمام ویژگی های رده بالای آن بدون نیاز به صرف هزینه زیاد استفاده کنید، درست مانند محصولات سایر برندهای معروف. اما مقدار معقول تری از پول را اختصاص دهید. ساعت‌های Citizen با گزینه‌های شگفت‌انگیز برای مهمانی‌ها، محل کار، جلسات رسمی، خانه و ورزش، به یک برند ساعت معروف و مدام در تمام قاره‌ها تبدیل شده‌اند. فراموش نکنید که البته باید سیتیزن واقعی را از فروشگاه معتبر سیتیزن خریداری کنید. برای این منظور و دادن کالای اورجینال به کسانی که از برند سیتیزن و ساعت های اکودرایو لذت می برند، مجموعه میعاد تایم در اختیار شماست.


    ساعت های بادوام برند سیتیزن

    اکثر ما در هنگام دادن، دریافت یا خرید یک ساعت، دوام و ماندگاری آن را در نظر می گیریم، حتی اگر کسانی هستند که ساعت خود را با لباس هایشان مطابقت می دهند و به اصطلاح برندهایی هستند که نمونه هایی از تمام شرکت های معتبر ساعت در جهان نگه می دارند. در کمد آنها ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. در نتیجه، اجازه دهید به شما اطمینان دهیم که ساعت Citizen با بهترین قطعات ساخته شده است. با دانستن اینکه پول شما هوشمندانه سرمایه گذاری می شود، می توانید احساس امنیت کنید، زیرا ساعت های ساخته شده توسط برند سیتیزن بسیار بادوام طراحی شده است. شاید برایتان سوال شود که آیا ساعت سیتیزن می‌تواند یک سرمایه گذاری مناسب مثل طلا باشد؟ دقیقا همینطور است، ساعت سیتیزن سالانه با افزایش قیمت همراه است چون به صورت مداوم کیفیت محصولات این برند رو به افزایش است.