با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

ساعت مچی

ساعت مچی ویولت زنانه، ساعت مچی گرد سرامیکی، با بند استیل سرامیک قاب طلایی سفید، صفحه سفید، مدل 0364/2L

8,264,900 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی کد 0555

7,332,300 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند چرمی با شیشه یاقوت کد 0550

5,332,000 تومان

ساعت ویولت زنانه کلاسیک Violet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند چرمی با شیشه یاقوت ضدخش کد 0550

5,332,000 تومان

ساعت مچی ویولت Violet | مردانه کرنوگراف, مستطیل چرمی, طلایی صفحه سفید | کد 0427/2G

6,040,900 تومان

ساعت مچی ویولت زنانه کلاسیک گرد فلزی استیل صفحه سیلور مدل 0557L

6,697,900 تومان

ساعت مچی ویولت مردانه کلاسیک گرد چرمی طلایی صفحه مشکی مدل 0420/2G

4,085,600 تومان

ساعت ویولت Violet مردانه کرنوگراف گرد فلزی استیل صفحه سفید مدل 0409G

7,692,000 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین فلزی استیل صفحه سفید مدل 0376L

6,898,300 تومان

ساعت ویولت Violet مردانه کرنوگراف گرد فلزی طلایی صفحه سفید مدل 0409/2G

8,467,500 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین فلزی دورنگ صفحه سفید کد 0376/2L

7,576,100 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین چرمی طلایی صفحه سفید کد 0376/2L

6,928,100 تومان

ساعت مچی ویولت زنانه کلاسیک گرد فلزی دو رنگ طلایی صفحه سفید مدل 0421/2L

6,269,000 تومان

ساعت مچی ویولت مردانه کلاسیک گرد چرمی استیل صفحه سفید مدل 0420L

3,707,400 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند چرمی، کد B0562G، رنگ نقره‌ای

11,533,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند فلزی، کد B0562G، رنگ طلایی صفحه سفید

14,124,600 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، سه موتوره و کرنوگراف، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رنگ طلایی

10,174,500 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رزگلد صفحه مشکی

7,332,300 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی، نقره ای صفحه مشکی، کد 0556

7,968,400 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، سه موتوره و کرنوگراف، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رنگ نقره ای

11,059,000 تومان

راهنمای خرید ساعت مچی

از آنجایی که امروزه مدل های ساعت مچی برای خانم ها و آقایان بسیار متفاوت و متعدد است مشاهده می‌شود که در هنگام خرید ساعت مچی برای افراد شیک پوش چالش های به وجود آمده به طوری که برای انتخاب ساعت جذاب و شیک دچار سردرگمی می شوند. با توجه به این امر در ادامه این مقاله در خصوص انواع ساعت های مردانه و زنانه و همچنین نکات مهم در خصوص خرید این ساعت ها صحبت خواهیم کرد.



مدل های ساعت مچی مردانه

از آنجایی که ساعت مچی جزو آن دسته از مواردی است که می‌تواند در استایل زنان و مردان تاثیر داشته باشد و امروزه نیز به یک اکسسوری جدایی ناپذیر برای افراد خوش پوش تبدیل شده است پس طبیعتاً دغدغه هایی نیز در هنگام خرید این محصول وجود دارد. به طور کلی می توان گفت ساعت های مچی به دو دسته ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه تقسیم می شود. حالا اگر شما قصد خرید ساعت مچی مردانه داشته باشید لازم است بدانید علاوه بر اینکه مدل های ساعت مچی بسیار متعدد و مختلف بوده و در حال حاضر برند های زیادی نیز برای ساعت های مچی وجود دارد. یکی از محبوب ترین برندها، برند ویولت بوده که یک شرکت ساعت سازی در ژاپن می باشد و جزو پیشتازان تکنولوژی است. این کمپانی با ارائه مدل های ساعت مچی مردانه بسیار زیبا و البته پیشرفته توانسته نگاه افراد زیادی را به خود جلب کند. برند شینولا نیز دیگر برند ساعت سازی آمریکایی می باشد که محصولات نهایی آن کیفیت بسیار بالایی دارد. برند های ذکر شده جزو برند هایی هستند که اقدام به ارائه ساعت مچی ارزان و البته با کیفیت و شیک می‌کنند. اما اگر بخواهید برای خرید ساعت مچی مردانه پول بیشتری بپردازید میتوانید بهترین مدل های ساعت مچی را از محبوب ترین برند ها یعنی برند رولکس، لکسوس، امگا و هیوندای خریداری کنید.

ساعت مچی مردانه


مدل های ساعت مچی زنانه

مدل های ساعت مچی زنانه

در انتخاب ساعت مچی زنانه علاوه بر اینکه خانم‌ ها به کیفیت محصول توجه می‌کنند، اما لوکس بودن و زیبایی آن در اولویت قرار دارد. از دید خانم ها معمولاً ساعت ‌های مجلل و نفیس می‌ تواند بسیار گرانبها و تحسین برانگیز باشند. اگرچه در چند دهه گذشته مدل های ساعت مچی گران قیمت و لاکچری تنها برای مردان در بازار موجود بود، اما امروزه با توجه به حساسیت بیشتر خانم ها در این زمینه، ساعت های زنانه بسیار گران قیمت و البته جذابی در بازار وجود دارد، به طوری که خانم ها می توانند از این ساعت های مچی به عنوان یکی از اکسسوری ها و البته زیورآلات شیک استفاده کنند. یکی از برندهای فوق العاده شیک ساعت مچی زنانه برند هابلوت بینگ بنگ بلک فلو می باشد که ساعت های این کمپانی بسیار پر الماس و درخشنده است و چشم های زیادی را به خود خیره کرده است. ساعت مچی زنانه برند امگالیدی ماتیک نیز دیگر محصول جذاب در بازار می باشد که در یکی از مدل های آن الماس بکار رفته و نوع دیگر آن کدر است. بدنه این محصول از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده است که جذابیت آن را دوچندان می کند.

مدل دستبند ساعت مچی

و اما یکی دیگر از مدل های ساعت مچی بسیار لوکس و زیبا، دستبند ساعت مچی می باشد که جذابیت فوق العاده زیادی دارد. این محصول که معمولاً به عنوان ساعت تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار شیک و جذاب بوده که در بیشتر اوقات خانم‌ها و دختران جوان از آن استفاده می کنند. البته در حال حاضر مدل های ساعت مچی دستبندی مردانه نیز در بازار موجود بوده که آقایان نیز میتوانند آن را تهیه کنند. برند اسپریت یکی از برندهای پرفروش و پر طرفدار دستبند ساعت مچی زنانه می باشد که دارای بند بلندی است و هنگام در دست کردند دور مچ پیچیده میشود.



خرید انواع مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه

حال پس از این که انتخاب کردید قرار است ساعت مردانه، زنانه یا دستبندی را خریداری کنید طبیعتا باید به نکات مهم در خصوص خرید مدل های ساعت مچی دقت داشته باشید. یکی از مهمترین این نکات توجه به انواع مختلف ساعت است. به طوری که باید بدانید ساعت های مچی دارای سه نوع آنالوگ، دیجیتال و دیجیتال- آنالوگ می باشد. نوع آنالوگ آن ساعتی است که عقربه ها و دقیقه ها اش با اعداد و شماره های یونانی مشخص شده که معمولاً این نوع ساعت یک ساعت رسمی است و برای قرارهای ملاقات بسیار مناسب می باشد. ساعت های دیجیتال ساعت مچی اسپرت بوده که شکل اعداد در صفحه به صورت ال سی دی یا ال ای دی نشان داده می شود و اما آخرین دسته از انواع ساعت ها، ساعت های دیجیتال_ آنالوگ بوده که ترکیبی از دو نوع بالا است و استفاده از آن به صورت روزانه و برای کار مناسب بوده اما بهتر است در موقعیت های رسمی از آن استفاده نکنید. توجه داشته باشید یکی دیگر از انواع مدل های ساعت مچی ساعت ورزشی می باشد که افراد می‌توانند از آن در هنگام دویدن، شنا کردن و یا دیگر ورزش ها استفاده نماید. این ساعت ها علاوه بر بدنه مقاوم و محکمی که دارد وضعیت نوار قلب را نیز به شما نشان می دهد.

خرید انواع مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه


ساعت مچی اتوماتیک

خرید ساعت با توجه به برند و قیمت

حال پس از آنکه مدل ساعت خود را انتخاب کردید و مشخص شد که بیشتر چه سبکی را می پسندید؛ باید برند ساعت مچی را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد در حال حاضر برندهای بسیار مختلفی در بازار ساعت وجود دارد که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید شما باید مشخص کنید که آیا قرار است از برند خاصی ساعت مچی را انتخاب کنید یا مارک ساعت چندان اهمیتی برایتان ندارد، که طبیعتاً در اینجا انتخاب بازه قیمت ‌ساعت ‌مچی تاثیر زیادی دارد. لازم است مشخص کنید برای خرید ساعت مچی قرار است چقدر خرج کنید. اگر بخواهید هزینه زیادی را بپردازید می توانید از ساعت های لاکچری و برند استفاده کنید و در غیر این صورت باید به دنبال مدل های ساعت مچی ارزان باشید.

 یک ساعت همیشه نباید هزینه زیادی داشته باشد. ساعت‌های زیادی وجود دارند که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالایی دارند. ساعت های اقتصادی تر اغلب موتور کوارتز دارند. ساعت های برند سیکو دارای قیمت مناسب و در عین حال کیفیت استثنایی هستند. برخی از ساعت ها نیز فوق العاده گران و مجلل هستند و ممکن است از طلا و الماس ساخته شده باشند و دارای ویژگی های متعددی مثل ضد آب باشند.





موتور ساعت مکانیکی یا کوارتز


موتور ساعت مکانیکی یا کوارتز

ساعت های مچی به دو دسته کوارتز و مکانیکی تبدیل می‌شوند و این تقسیم بندی بر اساس موتور این ساعت ها شکل می‌گیرد.


موتور کوارتز

برای تغذیه و شارژ ساعت های کوارتز به باتری نیاز است. ساعت‌های کوارتز معمولاً قیمت کمتری دارند و البته همیشه هم اینطور نیست؛ زیرا برای ساخت آنها به مهارت کمتری نیاز است. ولی ساعت های کوارتزی که در وب‌سایت میعاد تایم موجود کرده‌ایم، کیفیت بسیار بالایی دارند.ساعت‌هایی که موتور کوارتز دارند، دقت بیشتری دارند، که یک مزیت دیگر است.

موتور ساعت کوارتز نشان داد که استفاده از یک کریستال کوچک، یک باتری و چند موتور کوچک به جای یک سیستم پیچیده چرخ دنده، مطمئن ترین و دقیق ترین راه برای تشخیص زمان است! در مقایسه با ساعت های مچی مکانیکی، این موتورها دقیق تر و مقرون به صرفه تر هستند. بعد از این که متوجه شدید تکنولوژی کوارتز چیست، باید این مورد و در نظر بگیریم که ساعت های مچی نسبت به هزینه کمتر اتفاقا کیفیت بسیار خوبی هم دارند. در آزمایشگاه های بل، وارن موریسون و جی دبلیو هورتون اولین ساعت کوارتز را در سال 1927 ساختن. در سال 1969 میلادی هم اولین ساعت برند قدرتمند سیکو که به صورت کوارتز بود، ساخته شد.

ساعت های کوارتز در بازار بیشتر یافت می‌شوند و کیفیت مناسبی دارند و در وب سایت میعاد تایم هم شما می‌توانید ساعت کوارتز مورد نظر را انتخاب کنید.


موتور مکانیکی

امروزه بسیاری از علاقه مندان به ساعت، ساعت های مکانیکی را انتخاب می کنند. ساعت های دارای موتور کوکی مکانیکی باید با دست تنظیم شوند، اما ساعت های دارای موتور کوکی اتوماتیک انرژی خود را از حرکت مچ می گیرند. این ساعت‌ها جذاب‌تر هستند و با مهارت بالایی ساخته می‌شوند. البته این ساعت ها قیمت بالاتری دارند و دقت کمتری نسبت به ساعت های کوارتز دارند.

ارتباط استفاده کننده و خود ساعت های مکانیکی یکی از ویژگی های این سری ساعت های مچی می باشد. که در ساعت های مچی کوارتز (که با باتری کار می کنند) وجود ندارد. ساعت هایی که برای کار کردن حتما به نبض انسان نیاز دارند. در واقع برای تنظیم یا حرکت دادن دستی ساعت مچی حتما نیاز به انرژی یک شخصی می باشد.



 انتخاب بند و رنگ ساعت مچی یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید ساعت مچی توجه به جنس بند آن می باشد زیرا این مسئله در زیبایی‌ ساعت بسیار تاثیرگذار است. به طور کلی می توان گفت جنس بند مدل های ساعت مچی در دسته های استیل، برنج، چرم طبیعی و مصنوعی قرار می گیرد. همچنین توجه به رنگ ساعت مچی بسیار مهم بوده به طوری که امروزه اکثریت برندها محصولات خود را با ترکیب رنگ های جذابی عرضه کرده و افراد می توانند متناسب با سلیقه شان محصول را انتخاب کنند.