با سلام و احترام به اطلاع می‌رساند به دلیل انبارگردانی کلیه سفارشاتی که از تاریخ 03 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت ثبت می‌شوند به ترتیب اولویت سفارشات به تاریخ 15 اردیبهشت موکول خواهد شد.

ساعت مچی مردانه اودمار پیگه، ساعت مردانه تمام استیل اتومات با موتور میوتا ژاپن، اصالت های کپی، موتور اتوماتیک و کوکی، ضد آب در حد شستشوی دست، رنگ طلایی

3,350,000 تومان

ساعت مچی مردانه اودمار پیگه، ساعت مردانه تمام استیل کوارتز با موتور میوتا ژاپن سری 5120

2,250,000 تومان

  • 1

برند اودمار پیگه


آیا تا به حال نام برند اودمار پیگه به گوشتان خورده است؟ شاید دوستداران و علاقه مندان ساعت این برند را میشناسند. ما در اینجا قصد داریم این برند محبوب و معروف در دنیا را به شما معرفی کنیم. شرکت تولیدکننده ساعت مچی اودمار پیگه (آدمارس پیگه) جایگاه بخصوصی را در صنعت ساعت سازی سوئیس داراست. این شرکت خصوصی، از سال 1875 تاکنون ساعت‌های مچی بسیار نفیس و بدیعی را تولید می‌کند. ساعت مچی مدل اسپورت 1972 اودمار پیگه دنیای ساعت‌های لوکس را متحول کرد و یکی از مشهورترین طراحی های ساعت مچی قرن را عرضه نمود.

امروزه مدل Royal Oak آدمارس پیگه یا همان اودمار پیگه، پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. در سال 1875، جولز-لوییس اودمارو ادوارد-آگوستو پیگه یکی از بازیگران اصلی صنعت ساعت سازی امروزه ی سوئیس را تاسیس کردند. تا به امروز، این شرکت مستقل باقی مانده و توسط خانواده های مؤسسین آن اداره می‌شود. افراد مشهوری همچون آرنولد شوارتزنگر و مایکل شوماخر از مشتریان ثابت اودمار پیگه هستند. اودمار پیگه در سال 1972، Royal Oak را عرضه کرد که اولین ساعت اسپورت فلزی مؤسسه ی Haute Horlogerie است.




این شرکت خصوصی که در سال 1975 توسط جولز لوییس اودمار و ادوارد آگوستو پیگه تأسیس شد، تا به امروز یک تجارت خانوادگی و خصوصی باقی مانده و در هیچ زمانی به فروش نرفته است. هردو مؤسس شرکت از خانواده های ساعت سازی آغاز به کار کردند که دفاتر مرکزی خود را در روستای Le Brassus در دره ی Vallee de Joux در کشور سوئیس تأسیس کردند. ساخت قسمت های فنی ساعت های مچی لوکس بر عهده ی اودمار و پیگه مسئول جنبه های تجاری شرکت بود. در آغاز، اودمار پیگه ساعت های جیبی مجهز به امکانات خاص تولید می کرد. تا سال 1882، این شرکت ساعت های جیبی زنگ دار کورنوگراف را تولید می کرد. در سال 1889، این شرکت توسط مدل Grande Complication که یک ساعت جیبی مجهز بود و مدالی در نمایشگاه World Exhibition در پاریس کسب کرد، تحت تاثیر قرار گرفت.

در سال 1891، زمانی که ساعت های مچی هنوز به ذهن کسی خطور نکرده بود، اودمار پیگه اولین ساعت مچی زنگ دار را خلق کرد. استعداد و پشتکار آنها نتیجه بخش بود؛ چرا که ساعت های اودمار پیگه به محض تاسیس شعبه در برلین، لندن، پاریس، نیویورک و بوینس آیرس شهرت و محبوبیت جهانی کسب کردند. با مرگ دو مؤسس این شرکت، وارثان آنها کار را در دست گرفتند و توسعه و تولید ساعت های با کیفیت را ادامه دادند. نه رکود اقتصادی در دهه ی 1930 میلادی و نه حتی جنگ جهانی دوم از موفقیت ادومار پیگه نکاست. جالب است بدانید که در این زمان های دشوار نیز، تقضای بسیار زیادی در ایالات متحده برای این ساعت های با کیفیت وجود داشت.

در فروشگاه میعاد تایم تنوع برند ها بسیار زیاد می باشد که با توجه به درخواست مشتریان عزیز فراهم شده است. ساعتهای های کپی با بالاترین کیفیت از لحاظ موتور و قاب با قیمت کاملا تضمینی و با اطمینان کامل در بسته بندی شیک و زیبا در اختیار مشتریان محترم قرار می دهیم.