با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی ویولت زنانه، ساعت مچی گرد سرامیکی، با بند استیل سرامیک قاب طلایی سفید، صفحه سفید، مدل 0364/2L

8,264,900 تومان

ساعت ویولت زنانه کلاسیک Violet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند چرمی با شیشه یاقوت ضدخش کد 0550

5,332,000 تومان

ساعت مچی ویولت زنانه کلاسیک گرد فلزی استیل صفحه سیلور مدل 0557L

6,697,900 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین فلزی استیل صفحه سفید مدل 0376L

6,898,300 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین فلزی دورنگ صفحه سفید کد 0376/2L

7,576,100 تومان

ساعت ویولت Violet زنانه کرنوگراف گرد دور نگین چرمی طلایی صفحه سفید کد 0376/2L

6,928,100 تومان

ساعت مچی ویولت زنانه کلاسیک گرد فلزی دو رنگ طلایی صفحه سفید مدل 0421/2L

6,269,000 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند فلزی، کد 0560، رنگ نقره ای صفحه سرمه ای

9,950,100 تومان

ساعت ویولت زنانهViolet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه اتوماتیک بند فلزی، کد 0562، رنگ طلایی صفحه سفید

14,124,600 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه اتوماتیک بند فلزی، کد 0562، رنگ نقره ای صفحه سفید

12,282,000 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند فلزی، کد 0560، رنگ طلایی صفحه سفید

9,154,400 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet کد 0567/2 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه اتوماتیک بند فلزی سرامیکی رنگ طلایی مشکی صفحه مشکی

14,672,000 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet کد 0592/2 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند فلزی طرح رولکس، رنگ نقره ای طلایی

7,331,000 تومان

ساعت مچی زنانه ویولت Violet کد 0607/2 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند فلزی کلاسیک، تک موتوره، تمام طلایی صفحه سفید

7,331,000 تومان

ساعت مچی زنانه ویولت Violet کد 0607/2 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند فلزی کلاسیک، تک موتوره، دو رنگ طلایی صفحه سبز

7,331,000 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet کد 0568/2 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه عقربه ای تک موتوره، بند فلزی حصیری، طلایی صفحه مشکی

7,138,000 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet کد 0585 | ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، سه موتوره و کرنوگراف، ساعت زنانه گرد فلزی, دورنگ طلایی صفحه مشکی- شیشه رنگی

8,002,700 تومان

ساعت ویولت زنانه Violet کد 0565/2| ساعت زنانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت زنانه بند چرمی با شیشه یاقوت رزگلد صفحه مشکی تاپ رینگ مشکی

6,890,000 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF | ساعت نقره 925 آبکاری طلاسفید، اورجینال ساخت کارخانه هانگ کشور تایلند موتور ژاپن، نگین های مارکازیت سوئیسی، ساعت ظریف زنانه، قفل جواهری | کد 104

6,466,500 تومان

ساعت مچی ویولت Violet زنانه | کرنوگراف, گرد سرامیکی, طلایی مشکی صفحه مشکی | کد 0370/2L

9,680,700 تومان

نکاتی درباره خرید ساعت مچی زنانه

زمان در دنیای امروز اهمیت بسزایی دارد و همه به خوبی از آن آگاهی دارند. انسان ها همواره سعی می کنند کارهای خود را به موقع انجام دهند تا بتوانند به موفقیت نزدیک تر شوند. به همین دلیل، استفاده از ساعت ها در دنیای امروز بسیار رواج یافته است. در این میان، ساعت های مچی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و افراد تلاش می کنند که بهترین و دقیق ترین نوع آن ها را خریداری نمایند. اما سوال اینجاست که هنگام خرید ساعت، چه نکاتی را باید مد نظر قرار بگیرند؟

آیا در جستجوی یک ساعت جدید هستید اما در مورد اینکه روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید بلاتکلیف هستید؟ شاید ساعت قبلی شما غیرقابل استفاده شده است و شما در جستجوی جایگزینی هستید. بسیار مهم است که اذعان کنیم که انتخاب کامل ساعت برای هر فردی با در نظر گرفتن عواملی مانند ویژگی‌ها، خواص، ترکیب و اجزای سازنده بستگی دارد. اگرچه ممکن است این فرآیند چالش برانگیز به نظر برسد، اما هنگامی که با انتخاب های خود آشنا شده و تعدادی از آنها را اجرا کنید، به دست آوردن ساعت ایده آل خود بدون زحمت قابل دستیابی است. مهم است که قبل از خرید با انواع ساعت ها آشنا شوید، زیرا آشنایی با انواع مختلف آن می تواند مفید باشد.

هنگام خرید ساعت های زنانه، توجه به عوامل خاصی که با خرید ساعت های مردانه به دلیل ظرافت دست های زنانه متفاوت است، بسیار مهم است. در نتیجه، موتورهای ساعت زنانه نیز ظریف‌تر هستند و در نتیجه تفاوت‌های قیمتی جزئی دارند. امروزه ساعت‌ها نه تنها برای اهداف زمان‌سنجی خریداری می‌شوند، بلکه به دلیل جذابیت زیبایی‌شناختی برای تکمیل لباس‌ها، به‌ویژه توسط مدل‌هایی که از آن‌ها برای مقاصد تبلیغاتی استفاده می‌کنند، خریداری می‌شوند. برای اطمینان از ترکیبی هماهنگ با لباس و ساعت، توجه به این عوامل به ویژه برای مدل هایی که نیاز به نمایش ساعت های کلاسیک و اسپرت دارند، مهم است. آیا برای فردی که لباس رسمی می پوشد مهم است که هنگام انتخاب ساعت زنانه احتیاط کند و اطمینان حاصل کند که این ساعت به طور مناسب لباس او را تکمیل می کند؟ توصیه می شود یک ساعت کلاسیک یا رسمی را با یک لباس مربوطه ست کنید.

قبل از خرید ساعت مچی زنانه، باید عوامل خاصی را با دقت در نظر گرفت تا از سردرگمی در فرآیند انتخاب جلوگیری شود و در نهایت به انتخاب بهینه رسید. اگر کسی قصد داشته باشد برای نخستین بار ساعت مچی خریداری کند، به طور حتم با سوالات زیادی مواجه می شود. نوع، مکانیکی و یا دیجیتال بودن، جنس بند و برند، تنها بخشی از نکاتی هستند که شما باید هنگام خرید با آن ها آشنا باشید. ما در اینجا قصد داریم چند مورد کلیدی در مورد انتخاب ساعت مچی زنانه را برای شما بازگو کنیم:

 انتخاب و خرید ساعت مچی زنانه لوکس

انتخاب و خرید ساعت مچی زنانه لوکس

پس از در نظر گرفتن جزئیات ذکر شده در مورد لباس با ساعت، مشخص شد که این موضوع ارتباط قابل توجهی دارد، به ویژه برای افراد فعال در مدلینگ که ممکن است نیازی به خرید ساعت های زنانه نداشته باشند و در عوض به عنوان حامی یا شرکت کننده عمل کنند. همه آنها توانایی و تخصص لازم را برای نمایش زیورآلات و ساعت دارند، بنابراین به عنوان اسپانسر نیازی به راهنمایی در این زمینه ندارند.

اگر به دنبال هدیه ای برای طرف مقابل خود هستید، انتخاب ساعت مچی ویولت انتخاب ایده آلی خواهد بود. با خرید این ساعت نفیس، مطمئنا لبخند را بر لبانشان می آورید. به طور معمول، زنان به این نوع هدایا پاسخ مثبت می دهند و کاملا احساس رضایت می کنند. هنگام خرید ساعت مچی زنانه ویولت، آگاهی از سلیقه افراد برای انتخاب مدل مناسب بسیار مهم است. این می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، زیرا وب سایت میعاد تایم مجموعه گسترده ای از طرح های مختلف ساعت را ارائه می دهد. توصیه می شود از روش های مختلفی برای سنجش ترجیحات خود استفاده کنید. این یک جنبه حیاتی در فرآیند خرید است و نباید آن را ساده گرفت.

جنس ساعت مچی

معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان به فکر ست کردن ساعت مچی با سایر لوازم خود هستند به همین دلیل قبل از خرید ساعت مچی بهتر است نیم نگاهی به سایر اکسسوری هایتان داشته باشید مثلا اگر دستبند و یا گردنبند پلاتین یا طلای سفید دارید، خریدن یک ساعت مچی با بند طلای زرد مناسب نمی باشد.

 

ویژگی ساعت مچی

 

ویژگی ساعت مچی

ویژگی‌های ساعت تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. برخی ساعت‌ها سه موتوره هستند و برخی تا عمق مشخصی ضد آب می‌باشند و یا ساعتی کرنوگراف دارد و برخی نمایشگر تاریخ دارد. همه این موارد بر روی قیمت ساعت تاثیر می گذارد. ساعت مچی کلاسیک شاید افراد زیادی طرفدار این مدل ساعت مچی زنانه نباشند و اکثر افراد به دنبال ساعت مچی‌های بند رنگی و یا طرح استیل باشند. اما ساعت‌ مچی کلاسیک هیچ وقت از مد نمی‌افتند و بسیاری از خانم‌های شیک پوش به سادگی می‌توانند با تهیه دو مدل بند مشکی و قهوه‌ای با طیف وسیعی از لباس ها ست کنند.

خانم های علاقه مند به ساعت به راحتی می توانند طرح و مدل و برند ساعت مچی مورد علاقه خود را به آسانی حتی به صورت اینترنتی از فروشگاه میعاد تایم تهیه نمایند. خرید ساعت مچی زنانه در فروشگاه میعاد تایم به صورت اینترنتی در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی می کند. گاهی اوقات، هنگام خرید ساعت زنانه، افراد ممکن است صرفاً روی جذابیت و طراحی زیبایی آن تمرکز کنند و باعث شود که از عوامل مهمی که نیاز به بررسی دارند چشم پوشی کنند. ما مروری مختصر از ویژگی هایی ارائه کرده ایم که یک ساعت را تحسین برانگیز می کند.

  • متریال ساعت مچی
  • جنس بند ساعت مچی زنانه
  • میزان درجه ضد آب بودن ساعت مچی
  • ضد زنگ بودن ساعت مچی
  • برند ساعت مچی زنانه
  • جنس صفحه ساعت که به عنوان صفحه ضد خش نیز شناخته می شود

هنگام خرید ساعت مچی زنانه، عاقلانه است که علاوه بر طراحی، این ویژگی ها را بررسی کرده و از فروشنده در مورد آنها پرس و جو کنید. این به جلوگیری از هر گونه اختلاف احتمالی کمک می کند، اگرچه در صورت خرید آنلاین می توان مشخصات را در وب سایت یافت. بدانید که مجموعه میعاد تایم فقط اقلام معتبر را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. بنابراین هنگام خرید ساعت زنانه از ما مطمئن باشید.

مراقبت از بند چرمی ساعت برای جلوگیری از هرگونه آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض آب بسیار مهم است. عدم انجام این کار می تواند منجر به تجربه ناسازگار و خسته کننده بند ساعت شود.

 بودجه ای که برای خرید ساعت مچی زنانه در نظر گرفته اید

بودجه ای که برای خرید ساعت مچی زنانه در نظر گرفته اید

قبل از انتخاب ساعت برای هر دو جنس، اولین قدم تعیین بودجه اختصاص داده شده برای خرید است. یک ساعت با کیفیت برای شما چه سطحی از اهمیت دارد؟ عامل تغییر در قیمت ها ممکن است ناشی از عواملی مانند مواد مورد استفاده، شهرت برند، ویژگی های موجود و امکانات موجود باشد. قیمت ساعت ها بسته به برندی که با آن مرتبط هستند می تواند متفاوت باشد. برخی از مارک‌ها به‌عنوان گزاف و گران‌قیمت شناخته می‌شوند، جایی که بخش قابل توجهی از هزینه‌ها به جای فرآیند تولید صرف جایگاه برند می‌شود. در مقابل، برندهایی وجود دارند که محصولات با کیفیت عالی را با نرخی معقول ارائه می دهند، علیرغم اینکه قیمت بالایی ندارند.

هماهنگی ساعت با رنگ پوست شما

انتخاب رنگ ساعت شما کاملاً به ترجیحات شما بستگی دارد، اما شایان ذکر است که می تواند رنگ پوست شما را نیز تکمیل کند. به طور کلی، رنگ پوست را می توان به دو رنگ سرد یا گرم تقسیم کرد. با بررسی رنگ رگ‌های دست، می‌توانید سایه پوست خود را تعیین کنید. وجود سیاهرگ های مایل به آبی از ویژگی های بارز افراد با رنگ پوست سرد است. اگر پوست سردی دارید، احتمالاً دارای ته رنگ قرمز یا صورتی هستید. برعکس، رگ های سبز نشان دهنده رنگ پوست گرم است. افرادی که این رنگ پوست را دارند ممکن است وقتی در انعکاس به خود خیره می شوند، ته رنگ زرد را مشاهده کنند.

با به دست آوردن توانایی تشخیص رنگ پوست، تعیین قاب و بند ساعت مناسب و رنگی که بهترین مکمل آن است، ضروری است. اگر به عنوان یک خانم رنگ پوست سردی دارید، انتخاب ساعت مچی با فریم نقره ای استیل ضد زنگ یا نقره ای یا طلای سفید ایده آل ترین گزینه خواهد بود. از طرف دیگر، خانم‌هایی که ته رنگ پوست گرم دارند، ممکن است ساعت هایی با قاب طلایی یا رزگلد را گزینه مناسب تری بدانند.

خرید از فروشگاه اینترنتی میعاد تایم

خرید از فروشگاه اینترنتی میعاد تایم

شما به فروشگاه اینترنتی عالی ساعت های زنانه اشاره کردید که قیمت های مقرون به صرفه ای را در جدیدترین مدل ها ارائه می دهد. با خرید از آنجا، مطمئن باشید که از محصول خود رضایت کامل را دریافت خواهید کرد. هنگام خرید، مهم است که به یاد داشته باشید که خانم ها، چه پیر و چه جوان، به ساعت هایی با بند های رنگارنگ کشیده می شوند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این ساعت ها ممکن است لزوما با هر لباسی مطابقت نداشته باشند. امروزه کمتر بر داشتن رنگ دقیق ساعت و لباس تاکید می شود. تا زمانی که رنگ ها با یکدیگر هماهنگ باشند، ظاهر کلی همچنان بی عیب و نقص خواهد بود.

اغلب، دختران و خانم‌ها چند روش برای رفع این نگرانی دارند. افرادی که چنین موضوعاتی را در اولویت قرار می دهند تمایل دارند ساعت های متعددی داشته باشند و با افتخار آنها را در مجموعه خود به نمایش بگذارند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند یکی را انتخاب کنند که با رنگ لباسشان هماهنگ باشد و با اطمینان آن را بپوشند. بدون شک، این نکته ضروری است که به خاطر داشته باشید که رنگ مشکی هر رنگ دیگری را که با آن جفت می شود، تحسین و تقویت می کند و در نتیجه ترکیب رنگی زیبایی را به وجود می آورد. بنابراین، نگرانی های مربوط به هماهنگی رنگ را می توان کنار گذاشت.

ممکن است کسی این سوال را مطرح کند که آیا اعتماد به یک فروشگاه آنلاین عاقلانه است، زمانی که آنها می توانند به راحتی در فروشگاه و پاساژها برای رسیدن به هدف خود قدم بزنند و ساعت خریداری کنند. به طور طبیعی، هیچ تعهدی برای خرید دیجیتالی وجود ندارد، زیرا مرور فیزیکی در فروشگاه ها امکان تجربه دست اول محصولات را فراهم می کند. با این حال، ممکن است جمع آوری جزئیات جامع در مورد هر کالا از این طریق دشوار باشد، زیرا فروشندگان اغلب از ارائه یک خلاصه جامع اجتناب می کنند. از طرف دیگر، وب سایت میعاد تایم مجموعه ساعت های لوکس و توضیحات کامل محصول را برای همه مارک ها و مدل های آنها ارائه می دهد. به این ترتیب مشتریان می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند و قیمت ها، برندها و مدل ها را در یک مکان مقایسه کنند. این امکانی است که به صورت حضوری خیلی کم می توان تجربه کرد.