با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

راهنمای خرید گرامافون

اگر قصد خرید گرامافون را دارید، باید چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. در مرحله اول، انتخاب یک برند یا فروشنده معتبر برای اطمینان از کیفیت محصول ضروری است. بر این اساس می توانید از فروشگاه اینترنتی میعاد تایم و بخش گرامافون به جدیدترین و متنوع ترین گرامافون های کلاسیک و کاربردی دسترسی داشته باشید. در مرحله دوم، اندازه و طراحی گرامافون را در نظر بگیرید، زیرا باید به خوبی با زیبایی کلی فضای شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، مشخصات فنی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای خاص شما را برآورده می کند. گرامافون های فروشگاه میعاد تایم جزییات فنی بسیار عالی را با آن ظاهر نوستالژی خود تلفیق کرده اند.

خرید گرامافون

گرامافون بخرم یا نه

هنگام تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید گرامافون، باید چند فاکتور را در نظر گرفت. ابتدا به سلیقه و علایق شخصی خود را مد نظر قرار دهید. اگر از گوش دادن به موسیقی قدیمی لذت می برید و حس نوستالژیک فناوری قدیمی را درک می کنید، یک گرامافون ممکن است سرمایه گذاری ارزشمندی باشد. علاوه بر این، عملی بودن داشتن یک گرامافون را در نظر بگیرید. اگرچه گرامافون‌ها ممکن است راحتی قابلیت پخش موسیقی در اسپیکر های مدرن را نداشته باشند، اما می‌توانند یک تجربه شنیداری منحصر به فرد و جذاب را ارائه دهند. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که نگهداری و یافتن قطعات گرامافون می تواند چالش برانگیز باشد. در نهایت، تصمیم به خرید یا نخریدن یک گرامافون به سلیقه فردی و تمایل شما برای پذیرش ویژگی های این فناوری قدیمی بستگی دارد. در این بین گرامافون های با ظاهر نوستالژی و امکانات مدرنی هم هستند که می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

گرامافون های مدرن اغلب دارای ویژگی های به روز شده ای مانند اتصال بلوتوث هستند که به شما امکان می دهد به راحتی موسیقی را از تلفن هوشمند یا دستگاه های دیگر پخش کنید. با این حال، در نظر گرفتن هزینه و نگهداری یک گرامافون مدرن نیز ارزش دارد. این دستگاه‌ها می‌توانند بسیار گران باشند و ممکن است برای اطمینان از ادامه عملکرد صحیح، نیاز به نگهداری منظم داشته باشند. در نهایت، تصمیم برای خرید یک گرامافون مدرن باید بر اساس سلیقه فردی، بودجه و تمایل به سرمایه گذاری زمان و تلاش برای مراقبت از آن باشد.


خریدار محترم گرامافون لطفا مطلب زیر را با دقت مطالعه بفرمایید:

گرامافون ‌های موجود در فروشگاه میعاد تایم همگی دارای گارانتی 2 ساله شرکت والتر بدون قید و شرط می‌باشند و هیچ گونه ابهامی در رابطه با اصالت این کالا وجود ندارد و از طریق کد کالا قابل شناسایی می‌باشد و کافیست از طریق همین کد کالای مورد نظر را استعلام نمایید.

ویژگی گرامافون‌های والتر:

این گرامافون ‌ها علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی کلاسیک خود از کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. از امکانات و ویژگی های گرامافون‌های جدید والتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  قابلیت پخش همه صفحات قدیمی با تنظیم دور موتور 3 حالته
  • پخش از طریق بلوتوث
  • پخش رادیو AM و FM 
  • ورودی فلش مموری USB
  • قابلیت پخش CD, MP3 و DVD
  • قابلیت پخش نوار کاست
  • ریموت کنترل
  • دارای ظاهری زیبا و ظرافت منحصربه فرد
  • جنس شیپور از فایبرگلاس
  • جنس بدنه از چوب راش
  • دارای استریو و پخش صدای قوی

قابل ذکر است گرامافون‌های فول والتر همه امکانات بالا را دارا هستند. 

کیفیت صدا:

از لحاظ کیفیت پخش صدا تمامی مدل‌های گرامافون والتر از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار هستند با این حال بعضی مدل‌ها همچنین دارای ساب ووفر می‌باشند. ساب ووفر از لحاظ پخش صدا بسیار گیرا و با قدرت عمل می کند.

کیفیت صدای گرامافون به وضوح و غنای صدای تولید شده توسط گرامافون، که وسیله ای برای پخش موسیقی از روی صفحه است، اشاره دارد. کیفیت صدای گرامافون بسته به عوامل مختلفی مانند وضعیت صفحه، سوزن استفاده شده و طراحی کلی خود گرامافون می تواند متفاوت باشد. یک گرامافون خوب با سوزن با کیفیت بالا می تواند صدایی شفاف تولید کند، در حالی که یک صفحه فرسوده یا یک سوزن با کیفیت پایین ممکن است منجر به اعوجاج یا خفه شدن صدا شود. کیفیت صدای یک گرامافون می تواند بر تجربه شنیداری تأثیر زیادی بگذارد و به ما امکان می دهد کاملاً از موسیقی قدردانی کنیم و خود را در ملودی های آن غرق کنیم.

همچنین در گرامافون های مدرن وضعیت تغییر کرده است. کیفیت صدای گرامافون های مدرن در طول سال ها بسیار بهبود یافته است. این دستگاه ها از فناوری پیشرفته برای تولید صدای واضح استفاده می کنند. بلندگوهای گرامافون های مدرن برای بهبود تجربه کلی شنیداری طراحی شده اند. آنها صدایی غنی و دقیق تولید می کنند و به ما امکان می دهند هر موزیک و فایل صوتی را با وضوح بشنویم. کیفیت صدای گرامافون های مدرن با سیستم های صوتی پیشرفته قابل مقایسه است و آنها را به گزینه ای محبوب در بین علاقه مندان به موسیقی تبدیل می کند.

جنس بدنه:

بدنه این گرامافون‌ها با کیفیت درجه یک و از جنس چوب راش می‌باشند.امروزه چوب راش در صنعت زیبایی و طراحی دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد. چوب راش به خاطر نمای زیبا و جلوه خاصی که دارد در محصولات و کالاهای دکوری بسیار کاربرد دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های خاص آن که باعث شده در این صنعت بسیار مورد استفاده قرار گیرد عمر طولانی این نوع چوب می باشد.

جنس شیپور:

به طور کلی شیپور گرامافون‌ های والتر از جنس رزین یا فایبرگلاس میباشد که بسیار مقاوم بوده و جایگزین فلز به کار میرود و مقاوم در برابر تغییر رنگ می‌باشد. همچنین در بعضی مواقع این شیپور‌ها از جنس فلز تولید می‌شود که از مقاومت بالاتری نسبت به جنس فایبرگلاس دارند.

جنس رزین از جمله نوعی از فلز بسیار سبک می باشد که به راحتی قابل حمل است. رزین و فایبرگلاس هردو از جنس های مرغوب و سبک برای مواردی مانند گرامافون بسیار مناسب می باشد.

انواع گرامافون

بهترین مارک گرامافون چیست؟

در مورد انتخاب بهترین مارک گرامافون باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. یکی از برترین برندهای موجود در بازار برند والتر است که به دلیل کیفیت صدا و دوام بالا شناخته شده است و در فروشگاه اینترنتی میعاد تایم و بخش گرامافون هم طیف وسیعی از محصولات این برند را موجود کرده ایم. یکی دیگر از برندهای محبوب برند آنتیک در بازار ایران است که طیف گسترده ای از مدل ها را با ویژگی های مختلف متناسب با سلیقه فردی ارائه می دهد. لاکچری همچنین یک انتخاب قابل اعتماد است که به دلیل طراحی زیبا و عملکرد صوتی عالی شناخته شده است. در نهایت، بهترین مارک گرامافون به سلیقه و بودجه شخصی بستگی دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری، بیشتر در این مورد تحقیق کنید و در بین گرامافون های برند های مختلف من جمله گرامافون های میعاد تایم، محصول مد نظر از برندهای موجود را انتخاب کنید.

انواع گرامافون:

گرامافون رومیزی:

گرامافون های رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای کوچک می باشد. کسانی که محدودیت فضا دارند و در عین حال علاقه به وسایل تزیینی دارند و می خواهند به فضای داخلی خود نمای خاصی بدهند، گرامافون های رومیزی این امکان را می دهد که فضا از حالت یکنواخت خارج شود. ظرافت خاصی که گرامافون های کوچک رومیزی دارند به مراتب در ایجاد نمای زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر به چشم می آید.
برای مشاهده همه مدل های گرامافون رومیزی اینجا کلیک کنید.


گرامافون پایه دار:


اگر فضای نسبتا بزرگ و مناسبی برای وسایل دکوری دارید و در عین حال نمی خواهید فضای زیادی اشغال شود، پیشنهاد ما به شما استفاده از گرامافون های پایه دار می باشد. پایه های این نوع از گرامافون ها به راحتی قابل جدا شدن است. از این رو می توان آز آن به عنوان گرامافون رومیزی نیز استفاده کرد. .به دلیل فضای خالی بین پایه ها فضای زیادی از لحاظ بصری اشغال نمی شود. همچنین به راحتی قابل جا به جایی می باشد . هنگام خریداری این گرامافون پایه های جدا شده آن در بسته بندی قرار دارد.

برای مشاهده همه مدل های گرامافون پایه دار اینجا کلیک کنید.


گرامافون مبله یا ایستاده:


بدون شک یکی از زیباترین و پر جلوه ترین گرامافون ها، گرامافون مبله یا به اصطلاح ایستاده می باشد. برای فضاهای بزرگ و بسیار پر زرق و برق یکی از بهترین گزینه هاست. این گرامافون های مبله یا ایستاده ظرافت خاصی در طراحی چوب بدنه خود دارد. این گرامافون ها نسبت به دو مدل قبل سنگین تر است. ظرافت و جلوه خاص آن همه را محصور خود می کند.

برای مشاهده همه مدل های گرامافون مبله اینجا کلیک کنید.

علت تفاوت قیمت گرامافون‌ها

گرامافون ها در تنوع بسیار مختلفی موجود شده است و هر کدام امکانات خاصی دارند و همچنین خود گرامافون به دسته های مختلف تقسیم می‌شود. پنل 5 کاره، گرام فول، گرام و همچنین خود گرامافون که هر کدام به نوبه خود قابلیت های ویژه ای دارند و همچنین برخی پیشرفته تر و برخی مثل خود محصول گرام سنتی تر هستند و موتور قابل تنظیم و کوک شدن دارند. همه این موارد باعث می‌شود که گرامافون ها در تنوع بسیار و قیمت های مختلف در بازار و همچنین وب‌سایت میعاد تایم موجود باشد.

در ادامه به صورت تنوع مختلف گرامافون را توضیح می‌دهیم و تفاوت هر کدام را برای شما ارائه می دهیم که در تصمیم گیری به راحتی عمل کرده و محصول مد نظر را انتخاب کنید. در ادامه متوجه می‌شوید که پنل 5 کاره چیست و چه قابلیت هایی دارد. همچنین گرام فول و گرام و گرامافون چیست.

تفاوت پنل 5 کاره با گرام و گرام فول

پنل 5 کاره

پنل 5 کاره: 

این سری محصولات ویژگی های مختلفی را در یک پکیج ترکیب کرده است و یک محصول فوق العاده و تلفیقی را به منصه ظهور رسانده است. شرکت های مختلف با تولید این سری محصولات سعی می کنند یک سیستم پخش فوق حرفه ای را در ظاهر نوستالژی گرام های سنتی گنجانده و محصول بی‌نظیری را خلق کنند که هم جنبه تزیینی دارد و هم امکانات مدرنی دارد. پنل 5 کاره با 5 قابلیت ویژه موجود می باشد. قابلیت اول همان گرامافون است که شیپور بزرگ و همچنین قابلیت پخش دیسک های گرامافون را به شما ارائه می دهد. همچنین قابلیت اتصال به گوشی همراه از طریق بولوث یکی دیگر از امکانات ویژه این سری محصولات است. این پنل‌ها امکان دسترسی به رادیو را برای شما فراهم کرده است. قابلیت خواند SD Card و همچنین اتصال فلش هم از دیگر ویژگی های متمایز این سری محصولات یعنی پنل 5 کاره است.

گرام فول

گرام فول:

گرام فول هم امکاناتی خاصی را پوشش می دهد. در اکثر این سری محصولات قابلیت پخش انواع صفحــه با سه سرعت یکی از امکانات خاص گرام ها است. گرام فول اغلب دارای ساب ووفر و پخش استریو است که کیفیت صدای بی نظیری را به شما ارائه می‌دهد و همچنین این سری محصولات را به یک سیستم پخش حرفه‌ای تبدیل می‌کند که می‌تواند جایگزین سینما خانگی و بلندگو های پیشرفته باشد. مجهــز به خروجی نمایش تصــویـر هم در اکثریت گرام های فول موجود‌ می باشد.

گرام:

این سری محصولات برای پخش صدا به یک آمپلی فایر یا تقویت کننده صدا و بلندگو نیاز دارند، که در برخی مدل‌ها داخل گرام و در برخی دیگر جداگانه نصب می شود و صدا را پخش می کند. در طرح‌های خاص، دستگاه پخش کاست، ریل و رادیو در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. دیسک یا صفحه های گرام در سه سایز 45 دور، 33 دور و 78 دور موجود می باشد. آنها از پلاستیک فشرده ساخته شده اند. Gram یک ابزار الکترونیکی است که برخلاف گرامافون مکانیکی از برق یا باتری استفاده می کند. در مقایسه با صفحات سنگی و فلزی گرامافون، صفحه گرم پلاستیکی و ارزان تر است.

تفاوت گرام و گرامافون:

به طور کلی، Gramaphone و Gram از یک سیستم استفاده می کنند. دستگاه گرام برقی است و نیاز به آمپلی فایر و باند دارد. البته این قطعات به سبک کیف و جعبه به هم متصل می شوند و در اندازه های بزرگتر طبقه طبقه متصل شوند و ممکن است شامل اجزای اضافی مانند کاست، ریل و رادیو نیز باشند. علاوه بر این، صفحه گرام در سه اندازه پلاستیکی ارائه می شود: 45 دور، 33 دور و 78 دور. از سوی دیگر، گرامافون با سیستمی مشابه اما ابتدایی‌تر از Gram شروع به کار می‌کند و صفحه نمایش آن هم اندازه 70 است. انرژی آن و حرکت موتور به صورت دستی تامین می‌شود و نیاز به تنظیم دارد و باید کوک شود. صفحات این دو سری محصولات یعنی گرام و گرامافون کاملاً با یکدیگر ناسازگار بوده و به سوزن و پیکاپ دستگاه نیز آسیب می رسانند.

شیپور گرامافون

شیپور گرامافون یکی از ویژگی های خاص این سری محصولات است. همچنین می‌تواند اصلی ترین دلیل زیبایی گرامافون‌ها باشد. قبل از تهیه گرامافون باید به این مورد توجه ویژه ای شود و گرامافونی را تهیه کرد که شیپور مقاومی داشته باشد. شیپور پلیمری و فلزی می‌تواند کیفیت بالایی را به شما ارائه دهد. ترومپت یا شیپور گرامافون نیز از مواد مختلفی از جمله رزین، فایبرگلاس، برنج و چیزهای دیگر ساخته می شوند. یک گرامافون با شیپوری که بسیار مقاوم است ، رنگ آن به مرور زمان محو نمی شود، این مورد همان چیزی است که باید به آن دقت کرد. سایز شیپور گرامافون هم یکی از ویژگی های اصلی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد.

سایز گرامافون

سایز گرامافون

گرامافون رومیزی و گرامافون مجهز (ایستاده) دو دسته اصلی گرامافون هستند. آنها با ساعت دیواری و سایر لوازم خانگی هماهنگ می شوند. دسته اول در مکان های کوچکتر استفاده می شود زیرا جمع و جورتر است و فضای کمتری را اشغال می کند، اما دسته دوم در مکان های بزرگتر استفاده می شود زیرا بزرگتر است. هدف آنها بسته به قیمت گرامافون متفاوت است. 

همانطور که در بالا اشاره شد، گرامافون های رومیزی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مجموعه ای از ویژگی‌ها و گزینه های خاص خود و همچنین گزینه های متمایز برای امکانات و طراحی هستند. این موارد را می توان روی میز، در فضای باز یا روی پایه های گرامافون استاندارد موجود در بازار قرار داد. همانطور که در ابتدا اشاره شد، گرامافون های رومیزی یکی از بهترین راه حل‌ها برای مکان های کوچک هستند. گرامافون رومیزی راه حلی عالی برای افرادی با فضای محدود است که به اشیاء تزیینی نیز علاقه دارند و می خواهند به محیط خود ظاهری منحصر به فرد و دوست داشتنی ببخشند.

بدون شک یکی از نفیس ترین و متمایزترین مدل های گرامافون که در مناطق وسیع و مجلل خودنمایی می کند، گرامافون های ایستاده در اصطلاح مجهز هستند. این مدل های گرامافون از ظرافت بیشتری در طراحی چوب بدنه خود بهره می برند. آنها ممکن است در کنار وسایلی مانند تابلو های کلاسیک و تزئینی قرار گیرند تا جلوه جذاب تری در اتاق ایجاد کنند. داخل خانه یا دفتر کار البته باید به این واقعیت اذعان داشت که این نسخه ها نسبت به مدل های رومیزی سنگین تر هستند