با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

ساعت نقره

ساعت مچی زنانه نقره HF | ساعت نقره 925 آبکاری طلاسفید، اورجینال ساخت کارخانه هانگ کشور تایلند موتور ژاپن، نگین های مارکازیت سوئیسی، ساعت ظریف زنانه، قفل جواهری | کد 104

6,466,500 تومان

ساعت مچی زنانه نقره روکسرینا کد 15073

2,702,700 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 079

4,276,600 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 087

3,352,600 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 045

2,526,500 تومان

ساعت مچی زنانه نقره روکسرینا کد 15127

1,856,200 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 033

3,052,700 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 025

2,613,900 تومان

ساعت مچی زنانه نقره روکسرینا کد 15074

1,958,600 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 089

4,266,100 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 084

5,588,000 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 080

4,590,100 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 086

8,548,100 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 088

4,293,100 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 075

4,576,500 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 053

2,908,400 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 078

3,633,400 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 085

5,089,100 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 069

0 تومان

ساعت مچی زنانه نقره HF کد 048

3,192,000 تومان

یکی از اکسوری هایی که نقش مهمی در ایجاد ظاهری زیبا دارد، مسلما ساعت است. مردم به طور انحصاری از ساعت برای تشخیص زمان در گذشته های دور استفاده می کردند. از آنجایی که صنعت مد و استایل گسترش یافته است و پیشرفت کرده است، دیگر چنین نیست و ساعت ها اکنون نقش ویژه ای در نحوه لباس پوشیدن افراد دارند. امروزه هر گروه سنی بسته بنا بر سلیقه خود می‌تواند ساعت‌های متنوعی را در سبک‌ها و رنگ‌های مختلف انتخاب کند. از زمان های قدیم، استفاده از نقره برای ساختن سکه، جواهرات و انواع دیگر اقلام مرسوم بوده است. از آنجایی که انتخاب ساعت یک فرد می تواند اطلاعاتی در مورد شخصیت و جایگاه اجتماعی او نشان دهد، ساعت های نقره ای از جمله این موارد هستند و برای برخی افراد شناخته شده هستند.

انتخاب خرید یک ساعت مناسب را دست کم نگیرید زیرا ساعت هایی با ساختار و رنگ های متنوع، مانند ساعت های نقره یا ساعت های بند چرمی اسپرت، می توانند مکمل همه چیز باشند، از ظاهر رسمی و اداری گرفته تا ظاهری اسپرت و فانتزی. شخصیت، قدرت و جایگاه اجتماعی یک فرد به راحتی با ساعتی که انتخاب می کند آشکار می شود، چرا که بیانگر سلیقه وی می باشد. همچنین هر فرد ساعت و ظاهر خود را مطابق با تیپ شخصیتی، نگرش به محیط اطراف و خلق و خوی خود انتخاب می کند. از طرف دیگر، ساعت مچی یکی از بهترین هدایا است و هر کسی را خوشحال می کند. 

عیار ساعت نقره

عیار ساعت نقره

فکر می کنم ابتدا باید عیار ساعت را کمی درک کرد. خلوص آلیاژهای موجود در جواهرات بر حسب عیار سنجیده می شود، بنابراین هر چه مقدار ذکر شده برای یک محصول بیشتر باشد، خالص تر است. به عنوان مثال، دو مدل نقره در بازار وجود دارد: 925 و 950. به دلیل خلوص بالا، جواهرات 950 عیار بسیار ظریف هستند و نیاز به نگهداری مداوم دارند. به همین دلیل درصد خلوص کمتری برای تولید محصولاتی استفاده می شود که دوام بیشتری دارند و نیاز به نگهداری کمتری دارند همچنین 925 که با ترکیب آلیاژهایی مانند برنج یا مس حاصل می شود.

ساعت نقره زنانه و انواع آن

ساعت نقره با طرح براق

ساعت‌های نقره براق با نگین یکی از انواع ساعت‌های نقره هستند. این ساعت‌ها معمولاً طرح‌های ساده‌ای دارند، اما هنوز هم به لطف سطوح صیقلی و آینه‌مانندشان تأثیر زیادی بر جای می‌گذارند. ساعت های نقره با نگین بهترین گزینه برای عروس خانم هایی است که می خواهند برای مراسم عروسی خود ساعت بخرند.

ساعت نقره با طراحی سیاه قلم

ساعت‌های نقره‌ای سیاه قلم یکی دیگر از انواع ساعت‌های نقره‌ هستند که محبوبیت خاصی هم در بین استفاده کنندگان دارند. این ساعت‌ها از نقره ساخته شده‌اند و نقش‌های مشکی آن جلوه‌ای آنتیک به آن‌ها می‌دهد. برای ایجاد تعادل بین رنگ نگین ها و بدنه ساعت، مارکازیت اغلب در ساخت ساعت های نقره ای سیاه‌قلم استفاده می شود. این ساعت ها می توانند برای مهمانی ها و مراسم استفاده شوند و هدیه ای دوست داشتنی برای همسر، مادر و سایر عزیزان شما هستند.





برند هانگ، برند قدرتمند جواهرسازی کشور تایلند

یک اقدام کوچک و یک تصمیم باعث شد که یک زوج جوان، به یکی از جواهرسازان قدرتمند کشور تایلند بدل شوند. این زوج جواب مالک و خالق برند هانگ می باشند که در این قسمت محصولات زیبا این برند را برای شما موجود و در دسترس قرار می دهیم. بعد از تلاش بسیار، این زوج، تمام تلاش خود را بر روی طراحی و ساخت جواهرات نقره مارکازیت و ارائه جواهرات سفارشی برای مشتریان بین المللی خود در سراسر جهان متمرکز کردند.

این برند همیشه سعی بر این داشته که زیباترین محصولات را در تمام دسته های جواهرات، از جمله انگشتر و ساعت گردنبند و سایر آویزها و ….خلق و به جامعه جهانی ارائه کند. ساعت های نقره برند HF کارخانه هانگ هم به شدت زیبا و خاص هستند.

دلیل ارزشمندی زیورآلات نقره برند و ساعت های HF

دلیل ارزشمندی زیورآلات نقره و ساعت های برند HF

قیمت طلا در ایران همچنان در حال بالا رفتن است و همین امر سبب شده است که اکثریت که به جواهرات علاقه مند هستند، به سمت نقره روی آوردند. محصولات و کارهایی از جنس نقره که جدیدا وارد بازار شده واقعا تنوع بالایی دارند و بسیار خاص هستند. همانند محصولات برند هانگ که در وب سایت میعاد تایم می توانید دسترسی داشته باشید.

محصولاتی کاملا خاص برای آدم های خاص که به نقره علاقه مند هستند. ساعت هایی ظریف و در عین حال ویژه که می توانید بنا بر سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید.

زیورآلات نقره و تنوع در ساخت آنها

به دلیل درخشندگی فلز و درخشندگی نقره یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی است. متمایزترین و متنوع ترین طرح های زیورآلاتی که خانم های شیک پوش ترجیح می دهند از نقره است، بنابراین اگر به دنبال خرید طرح های خاص جواهرات هستید، باید به آن هایی که از نقره ساخته شده اند اولویت دهید. طراحان نقره اغلب نقره را با انواع سنگ های قیمتی برای ایجاد این مدل ها ترکیب می کنند. نقره را می توان علاوه بر جواهرات برای ساخت طیف وسیعی از چیزها نیز استفاده کرد. به دلیل درخشندگی استثنایی نقره و قدرت بازتاب نور، از این فلز گرانبها برای ساخت انواع اقلام از جمله آینه، تلسکوپ، میکروسکوپ و سلول های خورشیدی استفاده می شود.


معرفی ساعت نقره برند اچ اف

کارخانه هانگ (Hong Factory) بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده ساعت نقره و مارکازیت سوئیس کیفیت بالا و گران قیمت در تایلند می باشد. هانگ بیش از چهار هزار طراحی های مختلف در هر دو سبک سنگ های مارکازیت و همچنین جواهرات در رنگ های مختلف ارائه می دهد. سرویس ها و محصولات جواهر عبارتند از: انگشتر، آویز، گوشواره، دستبند، گردنبند، النگو، سنجاق سینه، ساعت و نیم ست.

ما در فروشگاه میعاد تایم در تلاش هستیم تا شما را در بررسی قیمت و خرید انواع مدل های ساعت نقره راهنمایی کرده و با ارائه خدمات بی نظیری مانند: ضمانت سلامت و اصالت، مهلت تست و ارسال رایگان خیال شما را برای خرید اینترنتی ساعت نقره با توجه به تنوع بسیار بالا راحت کنیم.

نکاتی قبل از خرید ساعت نقره

نکاتی قبل از خرید ساعت نقره

اندازه مناسب ساعت نقره

بهتر است ساعت مچی تهیه نمایید که با استایل فیزیکی شما مناسب باشد. اگر مچ باریکی دارید به جای ساعت‌هایی با صفحه بزرگ، ساعت‌های ظریف با صفحه‌نمایش‌های کوچک تا متوسط ​​را انتخاب کنید، زیرا این ساعت‌ها روی مچ حتی بزرگ‌تر از آنچه هستند ظاهر می‌شوند. اگر مچ دست شما پهن است، گزینه های شما فقط شامل ساعت هایی با صفحه نمایش بسیار بزرگ نمی شود. همچنین می‌توانید ساعت‌هایی با صفحه‌نمایش متوسط ​​و بند نسبتاً پهن انتخاب کنید. مچ‌های پهن نباید از ساعت‌های بسیار ظریف استفاده کنند زیرا ساعت ظریف در مچ های پهن، حالت کودکانه می شود.

از خیس شدن ساعت نقره ای خودداری کنید.

ساعت نقره ای را می توان با آب براق کرد و با یک پارچه نرم تمیز کرد، اما باید توجه داشت که برخی از ساعت های نقره ممکن است ضد آب نباشند. علاوه بر این، ممکن است برخی از بدنه ساعت با پین های آهنی تعمیر شده باشد که در صورت خشک نشدن باعث زنگ زدگی ساعت می شود. ما از آب ناخالص حاوی مواد شیمیایی و سایر آلاینده ها استفاده می کنیم، به همین دلیل است که به ساعت آسیب می رساند.

ساعت نقره و موتور آن‌ها

ساعت‌های نقره‌ای به‌عنوان ساعت‌های لوکس و گران‌قیمتی شناخته می‌شوند که به دلیل جنس و طراحی بادوام هستند و کیفیت موتور این سری ساعت ها و کیفیتشان بسیار ضروری‌تر هستند. حتی اگر سایر قطعات ساعت در شرایط خوبی باشند و همچنان بدرخشند، خرابی موتور می تواند منجر به از دست رفتن کامل هزینه صرف شده، شود. در نتیجه علاوه بر جذابیت و زیبایی ظاهری، به کیفیت موتور ساعت نیز توجه کنید.

مزایا ساعت نقره

مزایا ساعت نقره

نگهداری ساده ساعت نقره

فلز نقره از این نظر منحصر به فرد است که بر خلاف سایر فلزات نیمه قیمتی، تغییر رنگ نمی دهد و می توان با حفظ درخشش اولیه خود، برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. اگر در معرض رطوبت نباشد، ممکن است هنگام شنا، استفاده از استخر یا سونا کمی تاریک و کدر به نظر برسد. در این مواقع نیازی به نگرانی نیست زیرا راه های ساده ای برای بازگرداندن نقره به رنگ اصلی وجود دارد.

مدل های متنوع اکسسوری نقره بر خلاف طلا

به دلیل انعطاف پذیری نقره، ذوب و شکل دهی آن در قالب هایی که برای ایجاد طرح های جدید در نظر گرفته شده اند، ساده تر است. مزیت تولید انواع مدل ها این است که خریداران با هر سبک یا سلیقه ای می توانند طرح مورد نظر را خریداری کنند. اگر به دنبال گوشواره، دستبند، ساعت مچی یا هر نوع جواهرات دیگری هستید، هزاران گزینه در بازار با طرح های فوق العاده دوست داشتنی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنید. نکته جالب در مورد نرمی نقره این است که اغلب با مس ترکیب می شود تا مقاومت و چکش خواری فلز را افزایش دهد.

بادوام بودن ساعت نقره

ساعت مچی و جواهرات نقره و سایر اقلام می توانند مدت زمان زیادی مانند طلا دوام بیاورند. بهتر است در هنگام خرید این فلز گرانبها از شرکت های معتبر جواهرسازی و ساعت سازی من جمله برند اچ اف که در بالا به آن اشاره کرده ایم، استفاده کنید تا از کیفیت بالای اکسسوری مورد نظر خود خیالتان راحت باشد.