با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

ساعت مچی مردانه

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی کد 0555

7,332,300 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند چرمی با شیشه یاقوت کد 0550

5,332,000 تومان

ساعت مچی ویولت Violet | مردانه کرنوگراف, مستطیل چرمی, طلایی صفحه سفید | کد 0427/2G

6,040,900 تومان

ساعت مچی ویولت مردانه کلاسیک گرد چرمی طلایی صفحه مشکی مدل 0420/2G

4,085,600 تومان

ساعت ویولت Violet مردانه کرنوگراف گرد فلزی استیل صفحه سفید مدل 0409G

7,692,000 تومان

ساعت ویولت Violet مردانه کرنوگراف گرد فلزی طلایی صفحه سفید مدل 0409/2G

8,467,500 تومان

ساعت مچی ویولت مردانه کلاسیک گرد چرمی استیل صفحه سفید مدل 0420L

3,707,400 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند چرمی، کد B0562G، رنگ نقره‌ای

11,533,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند فلزی، کد B0562G، رنگ طلایی صفحه سفید

14,124,600 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، سه موتوره و کرنوگراف، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رنگ طلایی

10,174,500 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رزگلد صفحه مشکی

7,332,300 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند فلزی، نقره ای صفحه مشکی، کد 0556

7,968,400 تومان

ساعت ویولت مردانه کلاسیک Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، سه موتوره و کرنوگراف، ساعت مردانه بند فلزی، کد 0556، رنگ نقره ای

11,059,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند فلزی، کد B0562G، رنگ نقره ای صفحه سفید

12,282,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه عقربه ای تک موتوره، بند فلزی، کد 0558، رنگ نقره ای صفحه سرمه‌ای

8,372,400 تومان

ساعت مچی مردانه پورشه دیزاین، ساعت اسپرت بسیار زیبا برند پورشه، سه موتوره فعال، شیشه کریستال، دارای کرنوگراف کد 3795

2,490,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet | ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه اتوماتیک بند چرمی، کد 0562، رنگ طلایی صفحه سفید

12,686,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن Citizen، ساعت مردانه تمام وقت فلزی با موتور میوتا ساخت ژاپن با رنگ ثابت مدل 3416

2,650,000 تومان

ساعت مچی مردانه سیتیزن Citizen، ساعت مردانه تمام وقت فلزی با موتور میوتا ساخت ژاپن با رنگ ثابت مدل 3417

2,650,000 تومان

ساعت ویولت مردانه Violet کد 0565/2| ساعت مردانه اورجینال ساخت ژاپن، ساعت مردانه بند چرمی با شیشه یاقوت رزگلد صفحه مشکی تاپ رینگ مشکی

6,890,000 تومان

ساعت مچی مردانه

هنگام انتخاب ساعت مچی مردانه چه نکاتی باید رعایت شود؟ آیا می توان ساعتی داشت که برای هر موقعیتی مناسب باشد و هر لباسی را تکمیل کند؟ ساعت ها تا چه اندازه به استایل شخصی فرد کمک می کنند؟
یک مثال ساده می تواند راه حل هایی برای سوالات شما ارائه دهد! یک آقای خوش‌تیپ را با کت و شلوار مشکی براق، کراوات و کفش‌های براق تصور کنید. وقتی دستش را بلند می کند تا به ساعتش نگاه کند، متوجه ساعت مچی کاسیو او با یک بند لاستیکی و صفحه دیجیتال می شوید که تمام فرضیات شما را درباره او پاک می کند. از امروز، عاقلانه است که تاثیر ساعت های مچی مردانه را بر استایل شخصی خود بپذیرید. ساعت یکی از معدود اکسسوری هایی است که مردان قادر به کنترل آن هستند. پس باید در انتخاب ساعت مچی بهترین انتخاب را لحاظ کنید تا به پوشش و استایل خودتان زیبایی بی‌نظیری اضافه کنید.


با انواع مختلف ساعت های مچی موجود برای مردان آشنا شوید

با انواع مختلف ساعت های مچی موجود برای مردان آشنا شوید

ساعت مچی مردانه رسمی:

رسمی ترین گزینه برای یک ساعت، طراحی اولیه با یک نوار چرمی مشکی و یک صفحه بدون تزئین است. نهایت پیچیدگی برای ساعت های مردانه آنهایی هستند که صرفاً زمان و در برخی موارد تاریخ را نشان می دهند.

ساعت مچی Diver:

به این ساعت‌ها، ساعت غواصی نیز گفته می شود، معمولاً برای اهداف مرتبط با کار مناسب است. این ساعت‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای غوطه‌ور شدن و شنا در آب مناسب هستند و معمولاً دارای قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متری هستند.

ساعت مچی مردانه اسپرت

به طور معمول، ساعت های مچی ورزشی برای لباس های رسمی مناسب نیستند. با این حال، برخی از تولیدکنندگان ساعت‌های سطح بالا، مدل‌های اسپرتی را ایجاد کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را با لباس‌های نیمه رسمی پوشید. به طور معمول، یک ساعت ورزشی مردانه دارای دوام بیشتر و بند ساخته شده از پلاستیک با کیفیت و انعطاف پذیر است. یک ساعت ورزشی طراحی شده برای مردانی که از سبک زندگی ماجراجویانه لذت می برند ممکن است دارای فناوری های مختلفی مانند قطب نما، کیلومتر شمار، ارتفاع سنج، GPS و مانیتور ضربان قلب باشد.

ساعت خلبانی

نوعی از ساعت مردانه که معمولاً به عنوان "Pilot" یا "Flyer"نام برده می‌شود، معمولاً طراحی ساده‌ای دارد و معمولاً دارای اندازه صفحه بیش از 50 میلی‌متر است. ساعت‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که نمایشگری با اندازه سخاوتمندانه برای خوانایی آسان داشته باشند.

ساعت مچی مردانه فیلد

منشا این مدل ساعت مردانه را می توان به دوران جنگ جهانی اول جست وجو کرد، زیرا این مدل نمایشی از یک ساعت صحرایی است. ساعت های مدل فیلد با کارایی و دوام قابل توجه مشخص می شوند. خوانایی آسان زمان با طراحی بدون پیچیدگی این ساعت ها تضمین می شود. به طور معمول، ساعت‌های صحرایی یا فیلد نسبتاً بزرگ هستند.

خرید چه مدل ساعت مچی مردانه را پیشنهاد می کنید

خرید چه مدل ساعت مچی مردانه را پیشنهاد می کنید؟

برای شروع، سلیقه شخصی شما نقش مهمی در یافتن پاسخ مناسب دارد. با این حال، اگر می خواهید با استفاده از یک ساعت مچی مردانه برای هماهنگی با لباس های مختلف، مقداری پول پس انداز کنید، جنبه های خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • برای پاسخگویی به سلیقه های مختلف مد، تنها مجموعه محدودی از مدل‌های ساعت مناسب هستند، از این رو توصیه می‌شود حداقل دو ساعت مطابق با مجموعه لباس خود داشته باشید.
  • در حالی که ساعت‌های بند فلزی همه کاره هستند و می‌توانند با اکثر لباس‌ها هماهنگ شوند، ساعت‌های بند چرمی ظرافت دارند و برای مجالس رسمی مناسب‌تر هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که فلزات به کار رفته در اکسسوری های شما، مانند ساعت، گردنبند، قلاب کمربند و عینک آفتابی، از نظر طرح رنگی هماهنگ باشند، به استثنای رنگ حلقه ازدواج شما.
  • برای اطمینان از ظاهری منسجم، توصیه می شود بند ساعت چرمی را انتخاب کنید که مکمل رنگ بندی سایر قطعات چرمی استایل شما باشد.
  • غیر رسمی بودن ساعت مردانه با شدت، کنتراست و فعالیت رنگ های اطراف صورت، دست ها و اعداد تعیین می شود.

برای خرید ساعت مردانه چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

هنگام خرید ساعت مردانه باید به عوامل مختلفی توجه کرد. این موارد کلیدی هستند که قبل از خرید باید در نظر داشته باشید:

 1. شما حاضرید چه مبلغی را اختصاص دهید؟

خرید ساعت گران قیمت همیشه ضروری نیست. طیف گسترده ای از ساعت ها وجود دارد که ارزش آنها بسیار بیشتر از هزینه اقتصادی آنها است. به طور معمول، ساعت هایی که قیمت پایین تری دارند، مجهز به تکنولوژی کوارتز هستند. ساعت های بسیار مقرون به صرفه ای وجود دارد. ساعت های برند ویولت هم قیمت مناسبی دارند و هم از نظر کیفیت برتری قابل توجهی دارند. ساعت‌های لوکس و گران‌قیمتی در دسترس هستند که از طلا و الماس ساخته شده‌اند و مجهز به ویژگی‌ها و امکانات متعددی هستند.

2. نوع استفاده از ساعت مچی مردانه

یک دسته بندی معمولی از ساعت ها به بخش های رسمی و ورزشی وجود دارد. به طور سنتی، ساعت‌هایی که برای مناسبت‌های رسمی طراحی می‌شوند، باریک‌تر هستند و زیبایی‌شناسی ظریف‌تری دارند، اگرچه ممکن است در دسته‌های کلاسیک و حرفه‌ای مواردی پرت وجود داشته باشد. علاوه بر این، بند های چرمی عمدتاً گنجانده شده است. به طور معمول، ساعت مچی اسپرت مجهز به بند های ساخته شده از استیل یا پلاستیک هستند. ساعت های ورزشی طیف وسیع تری از گزینه ها را ارائه می دهند. این ساعت‌ها، مانند آنهایی که برای غواصی و هوانوردی هستند، برای کمک به انجام وظایف متمایز طراحی شده‌اند.

3. سنجش میزان مقاومت در برابر اب ساعت مچی

برای یک ساعت مهم است که دارای رتبه بندی ضد آب 3ATM به عنوان نشانه ای از کیفیت بالای آن باشد. آب می تواند آسیب قابل توجهی به ساعت وارد کند. یک ساعت باکیفیت و قابلیت ضد آب آن ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. مقاومت در برابر آب، درست مانند مواد و اجزای موتور، از نظر درجه متفاوت است.

ساعتی که دارای قابلیت مقاومت در برابر آب 10ATM است که به معنای توانایی آن در مقاومت در برابر عمق آب 100 متری یا فشاری معادل 10 بار است. این ساعت به دلیل مقاومت قابل توجهی که دارد برای شنا مناسب است. مقاومت در برابر آب در سطوح مختلفی مانند 5ATM برای دوش و 3ATM برای شستشوی دست اندازه گیری می شود. برای احساس راحتی، توصیه می شود که یک ساعت دارای حداقل سطح مقاومت در برابر آب 3ATM باشد. مقاومت در برابر آب اغلب در قسمت پشت ساعت نشان داده می شود.

4. شیشه ساعت مچی مردانه و جنسش

یک ساعت مچی با کیفیت بالا معمولاً مجهز به شیشه ای است که حاوی یک یاقوت است که به عنوان یک ویژگی ضد خش عمل می کند. هدف از طراحی ساعت شما تعیین می کند که آیا این قابل اجرا است یا خیر. شیشه یاقوتی استفاده مکرر را بدون هیچ نشانه ای از خراش تحمل می کند و شفاف می ماند. شیشه کریستالی یا معدنی برای یک ساعت با کیفیت متوسط کافی است. در صورتی که ساعت از شیشه یاقوت ساخته شده باشد، صفحه یا پشت آن به صورت حکاکی شده مشخص است.

 آیا باید به سراغ ساعت کوارتز بروید یا مکانیکی؟

5. آیا باید به سراغ ساعت کوارتز بروید یا مکانیکی؟

در حوزه ساعت، دسته بندی قابل توجهی بین انواع موتورهای مورد استفاده، یعنی موتورهای کوارتز و مکانیکی وجود دارد. در بخش پیش رو، معرفی مختصری هم از این موارد و هم موتور آن خواهیم داشت.

موتور ساعت مچی کوارتز

ساعت‌های کوارتز برای تغذیه و عملکرد مؤثر به منبع انرژی به شکل باتری نیاز دارند. ساعت‌های کوارتز مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، عمدتاً به این دلیل که با وجود برخی استثناها، دانش فنی کمتری برای تولید خود می‌خواهند. این ساعت ها مزیت دقیق تر بودن را نیز دارند.

موتور ساعت مچی مکانیکی

امروزه علاقه قابل توجهی در بین علاقه مندان به ساعت به ساعت های مکانیکی وجود دارد. موتورهای کوکی مکانیکی نیاز به تنظیم دستی دارند، در حالی که موتورهای اتوماتیک قدرت خود را از حرکت مچ دست برای عملکرد می گیرند. ساعت ها به طرز ماهرانه ای ساخته شده اند و جذابیت بدیعی را به نمایش می گذارند. طبیعتا دقت این ساعت ها با ساعت های کوارتز برابری نمی کند و با هزینه بالاتری همراه است.

6. کدام مارک ساعت مچی مردانه؟

تصمیم گیری در مورد انتخاب برند ساعت مردانه اغلب می تواند سخت ترین کار هنگام خرید باشد. در حال حاضر، مجموعه گسترده ای از برندها وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی و روش منحصر به فرد خود برای طراحی ساعت هستند. تنوع در بازار وجود دارد، چه مشاغل بزرگ و چه کوچک، مارک های اقتصادی و لوکس، در میان گزینه های دیگر. انتخاب گسترده است. ترجیحات فردی متفاوت است، با این حال، عاقلانه است که از طریق برخوردهای شخصی و تحقیق با برندهای مختلف آشنا شوید تا مناسب ترین گزینه را تعیین کنید. در قسمت ساعت مچی فروشگاه میعاد تایم می توانید به طیف وسیعی از ساعت های مختلف با تنوع بسیار دستسری داشته باشید.

7. چه اندازه ساعتی برای انتخاب به شما پیشنهاد می شود؟

در طول دهه 1920، ساعت مچی آنالوگ به عنوان یک اکسسوری مد روز در بین مردان محبوبیت پیدا کرد و در آن زمان اندازه آن بسیار باریک بود و بین 26 تا 32 میلی متر اندازه داشت. امروزه این اندازه خاص به طور انحصاری در ساعت های زنانه یافت می شود. در دهه 1940، ساعت‌های بزرگ‌تر توسط سازندگان برجسته‌ای مانند رولکس تولید شدند. امروزه تعداد زیادی از اندازه های ساعت در بازار یافت می شود. در نهایت، مانند هر موضوع دیگری، تصمیم در دستان شماست. بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب یک ساعت، نه تنها ضروری است که سبک با شخصیت شما مطابقت داشته باشد، بلکه اندازه ساعت نیز باید برای شما مناسب باشد.

کدام یک، بند چرمی یا فلزی

کدام یک، بند چرمی یا فلزی؟

ساعت‌های مچی فلزی این مزیت را دارند که ظاهر شما را تکمیل می‌کنند. مردان تمایل دارند از لوازم جانبی فلزی کمتری استفاده کنند، بنابراین نیاز دارند که فلزات به کار رفته در جواهرات و لوازم جانبی آنها هماهنگ باشد. علاوه بر این، معمولی است که حلقه کمربند شما به رنگ نقره‌ای می باشد و استفاده از حلقه طلایی یک اتفاق استثنایی است. برعکس، این امکان وجود دارد که قلاب کمربند و همچنین دکمه های سرآستین های فلزی خود را جایگزین کنید. تطبیق بند ساعت فلزی با سایر اکسسوری ها کار ساده تری است. وقتی صحبت از ترکیب قطعات چرمی در لباس شما می شود، توصیه می شود از اصل کلی ست کردن تمام اقلام چرمی مانند کمربند و کفش با هم پیروی کنید. همیشه به یاد داشته باشید که اکسسوری های چرمی در مقایسه با اکسسوری های فلزی ظریف تر به نظر می رسند.