با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

ساعت رومانسون

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5657

1,393,200 تومان

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5658

1,393,200 تومان

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5656

1,393,200 تومان

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5264 طلایی

0 تومان

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5270 سیلور

0 تومان

ساعت مچی ست رومانسون مدل 5263 طلایی مات

0 تومان

  • 1

انواع مدل های ساعت رومانسون

تمامی مدل ها با کیفیت درجه یک A++ و موتور میوتا اصل ژاپن می باشند. همچنین رنگ بدنه ثابت و دارای ضمانت یکساله است. موتور مدل های ساعت سه موتوره همگی فعال بوده و همچنین دارای موتور تقویم نیز می باشند.

 این ساعت همراه با جعبه شیک چوبی برای مشتریان عزیز به صورت رایگان ارسال خواهد شد.


تاریخچه ساعت رومانسون

از اواخر دهه هشتاد میلادی آغاز می‌شود، زمانی که کیم کی‌مون، سرمایه‌گذار خوش‌فکر کره‌ای تصمیم به احداث اولین کمپانی ساعت‌سازی کره‌ای با جنبش سوئیس گرفت. کیم کی‌مون کمپانی ساعت‌سازی رومانسون را در سال 1988 در شهر سئول کره جنوبی تاسیس نمود. نام رومانسون از "رومانشورن"، نام یک دهکده تاریخی در منطقه آلپ که به مهد ساعت‌سازی جهان مشهور است، الهام گرفته شده است.

ویژگی ممتاز برند رومانسون، سبک طراحی نئوکلاسیک ساعت‌های این کمپانی است؛ ساعت‌های رومانسون Romanson در مرز بین دیزاین مدرن و کلاسیک قرار دارند و در عین روزآمدی و مدرن بودن، به پارامترهای سنتی ساعت‌سازی کلاسیک وفادار مانده‌اند. تمرکز ویژه رومانسون در فاز طراحی، بر ارایه پارامترهای متداول ساعت‌سازی کلاس لاکچری در کلاس قیمت میان‌رده استوار است. شاید بتوان استفاده از شیشه تراش‌خورده، استفاده از پوسته صدف به‌عنوان صفحه ساعت و نیز به کار بردن قفل پاپیونی را مهم‌ترین بدعت‌های کمپانی رومانسون در طراحی و توسعه ساعت‌های میان‌رده دانست.