با سلام و ضمن عرض پوزش و تشکر از صبوری مشتریان گرامی به اطلاع می رساند به دلیل ترافیک و شلوغی پایان سال کلیه سفارشات با تاخیر ارسال خواهند شد.
با تبریک فرارسیدن سال نو سفارشاتی که قبل از تاریخ 20 اسفند ثبت می شوند در اولویت خواهند بود در غیر اینصورت ارسال این سفارشات به بعد ایام نوروز موکول خواهد شد.

تلفن سلطنتی و کلاسیک

تلفن پایه دار چوبی میز کره لوتوس مدل 811 قهوه ای

7,928,600 تومان8,809,500

تلفن رومیزی آرنوس، تلفن سلطنتی سبک قدیمی دست‌ساز با گل های برجسته طلایی، تلفن دکوری شیک کلاسیک دارای کالر آیدی | رنگ کرم طلایی مدل 920

2,679,300 تومان2,977,000

تلفن طرح قدیمی مدل تک گوشی، تلفن رومیزی با شماره گیر چرخشی کد 1884

5,616,000 تومان6,240,000

تلفن پایه دار چوبی میز کره لوتوس مدل 812، تلفن کنار سالنی طرح کره زمین، دارای شماره گیر چرخشی، رنگ قهوه ای

7,895,160 تومان8,772,400

تلفن طرح قدیمی با شماره گیر چرخشی از جنس فلز و رزین کد 1923

5,250,000 تومان5,500,000

تلفن رومیزی کلاسیک | رنگ مشکی شماره گیری چرخشی | مدل 1928

4,455,000 تومان4,950,000

تلفن رومیزی سلطنتی آرنوس رنگ کرم طلایی مدل 039AC

2,961,000 تومان3,290,000

تلفن پایه دار چوبی والتر مدل T800

4,563,000 تومان5,070,000

تلفن رومیزی کلاسیک | تلفن رومیزی با شماره گیر چرخشی کد 1892

5,587,200 تومان6,208,000

تلفن سلطنتی چوبی ميز كره لوتوس مدل 816 قهوه ای

10,440,000 تومان11,600,000

تلفن سلطنتی چوبی ميز كره والتر مدل 920 قهوه ای

6,255,000 تومان6,950,000

تلفن پایه دار چوبی والتر مدل T700

3,796,700 تومان4,218,500

تلفن پایه دار چوبی میز کره لوتوس مدل 817 قهوه ای

11,115,000 تومان12,350,000

تلفن پایه دار چوبی شوبرت مدل 4202

3,685,500 تومان4,095,000

تلفن سلطنتی رومیزی آرنوس مدل 007 قهوه ای

2,571,660 تومان2,857,400

تلفن سلطنتی رومیزی آرنوس مدل 032 کرم طلایی

2,961,000 تومان3,290,000

تلفن پایه دار چوبی والتر مدل T820

4,563,000 تومان5,070,000

تلفن پایه دار چوبی میز کره لوتوس مدل 811 کرم

8,448,800 تومان9,387,600

تلفن پایه دار چوبی میز کره لوتوس مدل 817 کرم

11,115,000 تومان12,350,000

تلفن پایه دار چوبی ميز كره والتر مدل 950 قهوه ای

7,926,800 تومان8,807,600

تلفن سلطنتی و کلاسیک

در دنیای پر سرعت و همیشه در حال تغییر فناوری، ممکن است تصور شود که تلفن سلطنتی و کلاسیک یادگاری از گذشته هستند. با این حال، این دستگاه های بی انتها همچنان علاقه مندان و مجموعه داران را مجذوب خود می کنند و هنوز هم در جوامع امروزی و پیشرفته، محبوبیت بی نظری را کسب کرده اند. در زمان به عقب برگردید و دوران طلایی تلفن های قدیمی را دوبار زنده کنید. از تلفن هایی با شماره گیر های چرخشی گرفته تلفن هایی با شماره گیر دکمه ای، تلفن سلطنتی و کلاسیک حس نوستالژی را برای اوقات ساده‌تر القا می‌کنند. 

ظرافت و شکوه سلطنتی تلفن سلطنتی و کلاسیک را در آغوش بگیرید.این تلفنها با آن ظاهر شکیل و سلطنتی خود، به دکوراسیون و هر سطحی اعتبار و زیبایی را اضافه می کنند. در عصر گوشی‌های هوشمند با قابلیت های بسیار چشمگیر، تلفن سلطنتی و کلاسیک سادگی را در بر می‌گیرند. ماهیت مکانیکی تلفن های کلاسیک و سلطنتی تجربه لمسی رضایت بخشی را ارائه می دهد. حالت چرخشی با چرخاندن و شماره گیری شماره دلخواه و آن صدای  نرم و شیرین ناشی از شماره گیری حس بی نظیری را برای ما تداعی می کند. این تلفن هایی با ظاهر قدیمی، ما را به یاد دورانی می اندازد که ارتباطات بسیار عمیق تر بود و ساعت ها در روز از این تلفن ها استفاده می کردیم.

برای کلکسیونرها، داشتن یک تلفن سلطنتی و کلاسیک چیزی بیش از یک نوستالژی است. 

در عصر پیام‌رسانی فوری و اتصال مداوم، تلفن سلطنتی و کلاسیک به ما یادآوری می‌کنند که یک قدم به عقب برداریم، زیبایی سادگی را قدر بدانیم و دوباره با دوران گذشته ارتباطات، ارتباط برقرار کنیم. بنابراین جذابیت جاودانه گوشی های کلاسیک و سلطنتی را در آغوش بگیرید و غرق احساسات نوستالژی ناشی ازا استفاده این تلفنها شوید.

انواع تلفن سلطنتی

انواع تلفن سلطنتی

تلفن های سلطنتی با ظاهر شکیل خود هم تنوع بسیاری دارند که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

تلفن سلطنتی پایه دار چوبی

تلفن سلطنتی پایه دار چوبی قطعه ای نفیس از تجهیزات مخابراتی قدیمی است که ظرافتی جاودانه را به نمایش می گذارد. این تلفن که با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده است، ترکیبی بی‌نظیر از فناوری مدرن و ظاهر نوستالژی و سنتی زیبایی را به نمایش می گذارد. پایه‌های چوبی حسی از پیچیدگی و دوام را به محصول می‌افزایند، همچنین زیبایی و طراحی کلی را ارتقا می‌دهند و نقطه کانونی جذابی را در هر محیطی ایجاد می‌کنند و این نوع تلفن ها را به یک وسیله دکوری بسیار ارزشمند تبدیل می کنند. این تلفن که در زمان خود به فناوری پیشرفته مجهز شده است، کیفیت صدای شفاف و قابلیت شماره گیری بی دردسر با همان ظاهر شماره گیر دکمه ای یا چرخشی را ارائه می دهد. ساختار مستحکم آن دوام را تضمین می‌کند، در حالی که تمام جزییات تلفن سلطنتی پایه دار چوبی با الهام از سبک قدیمی حس نوستالژی را القا می‌کنند.

تلفن سلطنتی با شماره گیر چرخشی

تلفن سلطنتی با شماره گیر چرخشی یک دستگاه ارتباطی قدیمی است که در اواسط قرن بیستم رایج بود. مکانیسم شماره گیری چرخشی برای دوام ساخته شده است و اتصالات دقیق و قابل اعتماد را برای هر تماس برقرار می کند. طراحی کلاسیک، دارای یک گوشی شیک و تزئین شده با جزئیات نفیس، به هر اتاقی زیبایی و حس نوستالژی و سلطنت می بخشد. علاوه بر این، تلفن سلطنتی با شماره گیر چرخشی به لطف ساختار قوی و مهندسی پیشرفته، از کیفیت و وضوح صدای استثنایی برخوردار است. این نشان‌دهنده اوج فناوری ارتباطات در آن زمان است، و بازتاب دورانی است که تلفن‌ها به عنوان نمادهای ثروت و مدرنیته تلقی می‌شدند و قشر ثروتمند جامعه از تلفن در منازل مسکونی خود استفاده می کردند.تلفن سلطنتی با شماره‌گیر چرخشی همچنان جذابیت خود را حفظ کرده اند، چه بسا اکثریت در خانه های گذشتگان، از این نوع تلفن ها با شماره گیر چرخشی استفاده کرده ایم و همین امر هم سبب شده که همچنان محبوبیتی بین همگان داشته باشد.

تلفن رومیزی کلاسیک

تلفن رومیزی کلاسیک یک ابزار ضروری در دنیای حرفه ای است که یک وسیله ارتباطی قابل اعتماد و کارآمد را ارائه می دهد. با ساختار مستحکم و طراحی کاربردی خود، حس حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان را القا می کند. این دستگاه تست شده با زمان، کیفیت صدای شفافی را ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که مکالمات مهم با اشکالات یا مشکلات اتصال که معمولاً در تلفن‌های هوشمند مدرن با آن مواجه می‌شوند، را در این نوع تلفنها تجربه نخواهیم کرد. علاوه بر این، چیدمان مرتب دکمه‌ها، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و به حرفه‌ای‌ها اجازه می‌دهد به سرعت و بدون هیچ مزاحمتی شماره‌گیری کنند.

علیرغم پیشرفت‌های فناوری، تلفن رومیزی کلاسیک در بسیاری از فضاهای اداری به عنوان یک عنصر اصلی باقی می‌ماند و جایگاه خود را به عنوان نمادی از کارایی، قابل اعتماد بودن در دنیای تجارت حفظ می‌کند.

تلفن قدیمی

تلفن قدیمی

اصطلاح تلفن قدیمی به نسل های قبلی دستگاه های تلفن اشاره دارد که به دلیل پیشرفت در فناوری قدیمی شده اند. این تلفن‌ها که اغلب با طراحی حجیم و قابلیت‌های محدود مشخص می‌شوند، زمانی پیشرفته‌تر محسوب می‌شدند، اما اکنون یادگاری از دوران گذشته هستند و دیگر آنچنان قابل استفاده نیستند. البته همانطور که اشاره شد، تلفن هایی با ظاهر قدیمی در همین بخش برای شما موجود شده است. تلفن های قدیمی به عنوان یک تضاد کامل با همتایان امروزی خود عمل می کنند. با این حال، آنها به عنوان نقاط عطف مهم در تکامل ارتباطات از راه دور اهمیت تاریخی دارند.

رابط کاربری ساده ، یادآور زمان‌های ساده‌تری است که ارتباطات به‌جای درگیر شدن با انبوهی از برنامه‌ها و تجربیات دیجیتال به معنای برقراری تماس یا ارسال پیام‌های متنی بود. در حالی که گوشی‌های هوشمند امروزی بر بازار تسلط دارند، این تلفن‌های قدیمی نگاهی اجمالی به میزان پیشرفت فناوری ارائه می‌دهند و به ما یادآوری می‌کنند که نوآوری هرگز شگفت‌زده نمی‌شود و حتی در این دنیای مدرنیته باز هم وسایل سنتی مثل تلفن قدیمی در ذهن و قلب اکریت محبوبیت خود را حفظ کرده است.

تاثیر تلفن قدیمی

تاثیر تلفن قدیمی

تلفن قدیمی در اشکال، اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شوند. امروزه علاوه بر کاربرد تلفن قبل از انتخاب باید به زیبایی آن هم دقت کرد. تلفن های کلاسیک و تلفن های پایه دار و تلفن های بی سیم امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تلفن قدیمی همان تلفن هایی با ظاهر فوق العاده زیبا و نوستالژی و صفحه شماره گیر چرخشی یا طرح چرخشی بودند که در سال های بسیار قبل تر ثروتمندترین ها از این وسیله استفاده می‌کردند. تلفن های پایه دار اغلب به پایه هایی متصل هستند و برای صحبت کردن باید حتما کنار تلفن بمانید. تلفن های بی سیم هم به شما این قابلیت را می‌دهند که با در دست گرفتن گوشی تلفن به راحتی حرکت کنید و در هر مکانی به مکالمه تلفنی خود بدون قطعی تماس، ادامه دهید.

محبوب ترین این مورد را میتوان همان تلفن های کلاسیک دانست. امروزه وسایل کلاسیک و هر وسیله ای که خاطرات و تجارب گذشته را برای ما زنده کند و حس نوستالژی را به ما منتقل کند، محبوبیت بسیار بالایی دارد و چه بسا تلفن های کلاسیکی که میعاد تایم در این قسمت برای شما موجود کرده است برای زیبایی دکوراسیون حرف اول را میزند و همینطور طرح و نقش کلاسیکش به زیبایی دکوراسیون منزل شما اضافه می‌کند.


تلفن های سلطنتی و کلاسیک تاثیر گذار در جذاب ترکردن دکوراسیون

تلفن های سلطنتی و کلاسیک به طور کلی به دو دسته تلفن های رومیزی و پایه دار تقسیم می شوند و امروزه افراد بسیاری که قصد تغییر در دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود دارند قرار گرفته اند. این تلفن ها با توجه به سبک طراحی، جنس بدنه و گوشی با تلفن های دیجیتال که با آن سر و کار داریم تفاوت های زیادی دارند. به همین جهت می توانند با قرار گرفتن در فضای مناسب و هارمونی با سایر وسایل منزل، آن را زیبا تر جلوه دهند و همچنین هر بار استفاده از این تلفن های کلاسیک و سلطنتی حس خوبی را به فرد انتفال می دهد که این تجربه احساس خوب در استفاده از وسایل منزل که در طول روز با آن ها سروکار داریم، بسیار ارزشمند و لذت بخش است. این تلفن ها معمولا از بدنه چوبی، طرح چوب و پلی رزین دست ساز که با نقش های برجسته تزیین شده اند با تنوع بسیار زیاد در بازار موجود هستند و همین موضوع انتخاب را برای افرادی که قصد خرید تلفن های کلاسیک و سلطنتی را دارند راحت می کند.  


قیمت تلفن های سلطنتی


قیمت تلفن های سلطنتی و کلاسیک در مقایسه با کارایی و زیبایی آن ها  بسیار معقول و مناسب است، از همین رو  جزو یکی از پرفروش ترین وسایل دکوری و تزیینی به شمار می روند. ناگفته نماند علی رفم امکانات نسبتا کاملی که این تلفن ها دارند، از این تلفن ها بیشتر به عنوان تلفن دوم و تلفن تزیینی استفاده می شود تا طول عمر به مراتب بیشتری داشته باشند. در مجموع اگر به دنبال تغییر در دکور محیط منزل و کار خود هستید این تلفن های تزیینی گزینه های بسیار خوبی به حساب می آیند. تلفن های کلاسیک اغلب در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته بنا بر سلیقه شخصی خود می‌توانید این تلفن ها را در هر محیطی مثل اتاق خواب و سایر موارد استفاده کنید.



سوالات متداول تلفن های سلطنتی و کلاسیک

تلفن های سلطنتی و کلاسیک چه تاثیری در دکور فضای شما دارند؟

تلفن از جمله اکسسوری های هر خانه به حساب می آید که رنگ، طرح و سایز آن می تواند فضای خانه و محیط کار شما را تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال و زمان تحویل برای مشتری چگونه است؟

ارسال تمام محصولات بصورت رایگان انجام می شود و زمان تحویل برای شهر تهران 1 الی 2 روز کاری و برای سایر شهرها 2 الی 4 روز کاری می باشد.